BRENN HEKSA, UNNGÅ SAKSA!

Brenn heksa, unngå saksa
Brenn heksa, brenn heksa!

Pass deg for den skarpe saksa!

Hun kaster øyet mot din formue!
Forkledd som Satans due!

Brenn heksa, brenn den heksa nå!
For snart er du ikke i stand til å stå!

Du skyver kuken din inn i hennes munn!
Nå er det snart din siste stund!

Du er gammel og så sliten!
Og pikken så bitteliten!

Brenn heksa, brenn heksa!
Pass deg for den skarpe saksa!

Du er nå død som et brø!
Og heksa har fått nok til å fø!

Du er tom for liv.
Heksa har fått hiv!

Dine penger hun eier nå!
Og du kan ikke lenger stå!
(Aylar Von Kuklinski, 21. desember 2011)

7 kommentarer
    1. Elin Slåen: Ble forresten så jeg brukte opp to sider i den boken også i dag. Elsker egentlig å sitte og skrrive eller tegne. Og i dag har jeg gjort begge deler.

      Fikk plutselig to ideer som jeg bare måtte skrive og tegne ned, og du er den første som skal få se det! Legger ikke ut det jeg skriver eller tegner på bloggen min, det blir eventuelt opp til deg i fremtiden 🙂

    2. Jenny: tenker på å tegne en eller to tegniner i kveld jeg.. hittil i kveld har jeg låst meg veldig i tanken på hvor alene jeg føler meg, og bare sittet i sofaen ute å gjøre noe annet enn det. når jeg først tenker sånn så “glemmer” jeg å gjøre andre ting lenge…

      takk for enda en kommentar fra deg som varmer veldig Jenny <3

    3. //Takk! Det varmet, og er det fineste jeg har hørt på et halvt år (for det er nøyaktig et halvt år siden det ble slutt med eksen min). At du skriver i kommentarfeltet mitt at jeg er et fint menneske, får meg nesten på gråten i positiv forstand.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg