KAMERAHORA DAEVA GOT A DRAW (AGAIN)

Husker ikke når det var, men tror det var enten lørdag eller fredag at jeg tegnet min forgudelige Jesus-venninne Daeva. Mer knullbar, flottere, dypere, kulere, morsommere og oppegående kvinner i Norge enn henne, er sjelden vare!

Tegnet i dag to tegninger til av den “beskjedne”, “innadvendte” og dødsstilige, for ikke å snakke om fettinspirerende sexbomba! Hun er ikke bare pen, hun har også en hjerne som fungerer godt over gjennomsnittet, og da snakker menn og kvinner i hele verden!


Trykk på et av bildene for å se bloggen hennes ♥

Daeva er en kvinne jeg i mine mildeste fantasier binder fast på et kristent kors og gjør ukristelige, perverse ting med. Men i virkeligheten behandler som en god venn som jeg virkelig respekterer og digger høyt!
Daeva: Jeg håper vi kan være kompiser til den dagen en av oss stryker med, og jeg vil du skal vite at jeg alltid er her for deg! <3

Ønsker alle sammen en finfin natt!
Drøm søtt, og husk; henda under dyna!

Vi blogges!
Ps: Kjære fuglenissen, kan du flytte sjela mi over til en dødslekker, barbielignende lesbe? Vil ikke lenger være en bifil guttefaen! Gi meg kroppen som Daevapusen drømmer om for faen! 😀

5 kommentarer
    1. Herregud, du smigrer så utrolig masse, Mr. Kaos! Sleng over nummeret ditt på blogginnboksen min, i want to send you a textmessage!!
      Om ikke det var åpenbart, så må jeg nesten kreve at du sender disse bildene òg i posten!!
      I LOVE YOU, MY BROTHER FROM ANOTHER MOTHER!

    2. Daeva Tollnes: Søt du er! Du, jeg har alerede sendt 2+1 tegninger i en og samme pakke jeg. Håper du mottar alle tre så fort som mulig! Håper du vil like dem live også! 🙂

      AND I FUCKING LOVE YOU YOU, MY SISTER FROM ANOTHER TWISTER! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg