ELIN SLÅEN: Pell fokuset ditt hitover!

Kjære Elin, jeg vil du skal vite at jeg setter stor pris på å fått stifte litt bekjentskap med deg i løpet av dette året som snart har gått. Jeg har fulgt bloggen din så og si daglig, selv om jeg ikke er så god på å kommentere alt, hele tiden. Må spare deg for litt spam også. Hehe 🙂 Neida.
Men uansett, jeg vil du skal vite jeg har stor sansen for deg, dine meninger, din væremåte og den du er. Jeg bloggelsker bloggen din og du er en av få som får livet mitt til å skinne som en kirke som en mørkemann har satt fyr på.

Derfor vil jeg gi deg en liten oppmerksomhet på A3-ark, som jeg har laget nå nettopp.

Vet den ikke er helt perfekt, og kunne vært laget bedre. Men mente det i hvertfall godt. Jeg har stor sansen for deg, og som du skrev tidligere i vår da jeg tok bilde av meg selv i klesskapet: Vi kunne blitt såååååå gode venner! 🙂

Stor vennlig klem fra meg.
Ønsker deg, Sondre og ulvisene en god jul! <3 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg