SAVNET LAGER LANGE KVALER

En venn er savnet
Det er en stund siden sist nå. Siden du og jeg snakket og lo.
Jeg savner deg så sterkt, du er god som få. Mine tårer kunne dannet en lang flo.

På bursdagen min i år vi tilbringte fem timer sammen. Du tok toget for å treffe meg.
De siste månedene har dine forpliktelser vokst, som den regndammen. Å kjære venn, jeg savner deg.

Jeg forguder din vilje til å aldri gi opp. Jobb, familie, møter dagen lang.
Du kjemper som en viljesterk kvinne selv når livet er en stor flopp. Og med en stemme med vakker klang.

Vi var verdens beste bestevenner vi to. Tiltross for alderen, som vi aldri har brydd oss om.
Fremdeles er du i min verden helt fantastisk, snill, morsom, smart og go. Og jeg beklager at jeg var så dom.

Jeg håper du en gang får litt mer tid igjen. Slik at vi kan møtes og snakkes som før.
Tenker på deg hver eneste dag, og vil så gjerne gi deg en klem. Herregud, det er likefør jeg dør.

Jeg savner deg <3
(Aylar Von Kuklinski, 16. desember 2011)

17 kommentarer
    1. alexsandra: Skal ikke dø jeg, og er ferdig med slike tanker og også med selvpinning som jeg har slitt med tidligere i høst.
      Det er bare at når jeg savner noen så sterkt som ved dette tilfelle FØLES det ut som jeg skal dø av savn.

      Men skal ikke forlatte verden den det gjelder, deg eller noen. Skal bli her til jeg dør mer naturlig 🙂 Klemmer tilbake <3

    2. Når man mister noen så er det viktig og komme seg vidre, et savn kan velges å tas som noe som drar deg ned å holder deg tilbake eller noe du kan bygge deg sterkere på.
      Det gjelder bare og klare å styre tankegangen riktig.
      Stå på.

    3. Ah da tolka jeg det feil, kansje vedkommende bare trenger litt pusterom eller å finne seg selv.
      Da er det jo veldig lett å gli fra de som bryr seg og folk rundt siden det blir for mye å sette fingra i.
      Skal ikke komme å tro jeg er en alt vitendes idiot her men jeg kjenner verken deg eller henne så blir vanskelig for meg som utenomståendes å gi deg et perspektiv på hva som egentlig skjer (siden det er ikke alltid folk opfatter det som skjer å henger seg opp i det negative)

    4. spintheworld: Takk for kommentarene i hvertfall. Leste forresten nettopp om bestevennen din som var blitt drept. Kondolerer så mye, og jeg er glad for at gjerningspersonen har tilstått.

      Håper du og de andre som sto han nær får en god jul. Alle varme medfølelser fra meg.

    5. Jeg skal faktisk feire jul med Alexsandra som har konnentert litt lenger opp her så blir nok en digg jul i år 😀
      Takk for konsolansen setter pris på det.

    6. good..nå ble jeg enda mer gla inni meg 😀 for du får ikke lov å forsvinne fra denne kloden før vi har møtt hverandre..og helst ikke etter det heller 😀 for du er en så spesiel person som jeg ikke vil miste ^_^ og ja, du vet hvor mye du betyr for meg..og hvis du glemmer det, så er det bare å lese innlegget mitt om deg ;D aiit? (^a^) klem<3

    7. vaniljeogpepper: Mm, klarte faktisk i natt å drømme om at jeg møtte henne tilfeldig ved der hun jobbet. Satt og snakket med noen andre venner, så hadde hun sett meg, listet seg på meg og sagt ett eller annet med sin varme og omtenksomme stemme.
      Jeg reiste meg brast i gråt, og holdt rundt henne og sa at jeg var så glad i henne…

      Så våknet jeg, og bare en drøm…

    8. For en fin drøm og kjipt at du våknet…eller fint at du våknet,men kjipt det var en drøm bare…men dette har du opplevd,denne følelsen altså av å være glad i og at noen er glad i deg-å det er godt å vite-skjønner du savner det..

    9. vaniljeogpepper: Takk for at du ikke syns det var kjipt at jeg våknet, godt å vite. Hehe 🙂 Ja, savner henne så veldig. Driter i at vedkommende er noen år eldre og slik, jeg har aldri vært mer glad i noen som jeg er i henne… Og det har jeg forstått mer enn noen gang i høst, når jeg ikke har fått mye kontakt med henne.

      Storklem fra meg til deg <3.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg