SARA OG CAMILLA, MINE BESTEVENNER, SE HER! :-)

Kjære Sara og Camilla.
Jeg har ikke kjent noen av dere i en veldig lang stund, men fytti rakkern så glad jeg har blitt i dere på veldig kort tid. Dere er begge to så utrolig fantastiske, og dere er mine beste bestevenner i livet. Gleder meg til at jeg SKAL møte dere begge en eller annen gang. Dere er rett og slett så utrolig skjønne, gode, snille, vennlige, morsomme, smarte og utrolig uerstattelige. Ingenting i hele verden vil jeg bytte ut mot dere. Ikke penger, ikke gull, ikke noe. Jeg vil foralltid ønske å ha dere som mine venner, og vit begge to at jeg alltid vil være her for dere om dere skulle trenge noe(n). 🙂

For å se Camilla sin blogg, noe som ambefalles; trykk her!
Og for å se Sara sin blogg, som også ambefalles sterkt; trykk her!


Sara, dette er til deg 🙂 <3

Dikt til Sara
Fra en himmel så utrolig blå, kom du som en engel. En engel med en djevelsk hale.
Selv når jeg til tider kan være en treig, selvopptatt snegel. Så lar du meg ikke falle i dvale.

En fasinerende og tiltrekkende stemme du har. Og et smil som gjør meg helt rar.
Ok, jeg vet du er redd for klovner, det er greit. Likevel syns jeg absolutt ikke du er teit.

På kort tid vi har pratet om så mangt, og dessverre vil ikke dette dikt bli like langt.
Men vit, at selv om jeg kan være en tosk til tross. Så må du også bare snakke som en foss!

Kjære Sara, jeg er så glad i deg.
Hold hodet kaldt, hjertet varmt <3
(Aylar Von Kuklinski, 15. desember 2011)


Og Camilla, dette er til deg 🙂 <3

Dikt til Camilla
En sjelden stemme full av makt. Så utrolig vakker som få.

Av godhet viser hun all sin prakt. Og smiler selv når hun ikke må.

Med en kjærlighet til alt det gode. Med en humor av det snodige.
Ja, selv innimellom når jeg står på hode. Klarer hun å plante fornuft i min klode.

Noen timer over Skype vi har hatt. Pratet om Cher Johnny Depp og til tider om bananer,
Selv når jeg innimellom med sexfiksert snakk gir deg fnatt, så kaster du meg likevel ikke til en afrikaner.

Kjære Camilla, jeg er så glad i deg.
Hold hodet kaldt, hjertet varmt <3
(Aylar Von Kuklinski, 15. desember 2011)

Glad i dere begge to <3 Masse! 🙂
Klemmer fra meg.
Vi blogges!

17 kommentarer

Siste innlegg