TIL ALEXSANDRA

Tror jammen meg at jeg har fått kastet en snillforbannelse på meg denne uken. I går hadde jeg sykelige behov for å glede min frelser Daeva Tollnes med en tegning, og også i dag har jeg sykelig lyst til å glede andre og vise at jeg bryr meg om folk.

Har nettopp tegnet en av mine beste, trofaste og kuleste venner i dag, og i dag tegnet jeg Alexsandra 🙂
Om dere vil se tegningen i videoen over, eller på bildene er frittvalg, også lov meg begge to.
Alexsandra: Jeg vil du skal vite at du betyr mye for meg. Jeg elsker å snakke med deg på Skype morgen og kveld, du har en fanatisk humor og kumor, du er satans rettferdig, jævlig søt og pen, og en av de smarteste vennene jeg noen gang har hatt. Jeg forguder deg, ditt sinn og din sjel. Og for faen; du rocker meg! 🙂

Håper du likte tegningen 😛 Veldig glad i deg <3

Stor klem fra meg 🙂
Vi blogges!

Ps: besøk Alexsandra sin blogg ved å trykke her! (AMBEFALES STERKT!!! 🙂 )

12 kommentarer

Siste innlegg