THAT GUY IS`NT ME

For noen uker siden var jeg så egoistisk å søke etter “Aylar Von Kuklinski”, mitt alias på nettet.
Noe av det første jeg fant var en facebook-link, til en facebookkonto som IKKE er min.
Hadde facebook for to-tre måneder siden, meg slettet den. Jeg hadde da nesten 800 venner, uten at det har noe med saken å gjøre, het Aylar Von Kuklinski da som jeg gjør nå også på bloggen.

Her er profilen som ligger på facebook, men som IKKE er min:

Siden jeg selv ikke har facebook, så er det ikke mye av denne brukerens konto jeg får sett. Men min mor har gått i fella og trodde det var meg, inntil jeg fortalte henne og noen andre familiemedlemmer og venner at det IKKE er meg. Hun kunne fortelle at vedkommende har oppgitt 14. juni som bursdagsdato, da MIN bursdagsdato er 15. juni 1991.
Med andre ord noen som bevist prøver å fucke det litt til?

Jeg vil at dere skal vite! OM jeg lager en facebook konto igjen, så får dere vite det! Skulle dere være usikker på noe om meg, så spørr meg her på bloggen! Hvis noen av mine lesere er venn med denne profilen setter jeg pris på om flest mulig vil gjøre meg den tjeneste å rapportere vedkommende! 🙂

Er dessverre ikke så mye jeg kan gjøre, kan ikke anmelde det, for vedkommende har ikke som jeg vet, noen bilder av meg. Og Aylar Von Kuklinski-nicket har jeg dessverre ikke kjøpt lisensen på selv om det var JEG som fant det opp. Snakk om folk med fritidsproblem og andre mentale problemer. Haha, men viser bare at jeg er populær, noe jeg forsåvidt vet! 🙂

Det var alt.
Vi blogges! 🙂

5 kommentarer
    1. Camilla !: Takk, er ikke sikkert det er en gutt/mann, kan godt være en jente/kvinne også. Håper og TROR at en god del flere vil gjøre det samme som deg. Kjenner leserne mine, og tar jeg ikke feil vil h*n få flere slike anmerkelser i løpet av dagen! 🙂

    2. Hei vennen min:)
      Det her er helt borti natta men det er mange som sitter å lager falske profiler, leste om en mor som de hadde gjort det med og de skrev stygge ting og hadde kopiert bilder tilogmed!
      Jeg har sperret min for offentlig søk jeg, men det garanterer ingenting. Og bildene mine har jeg plukket ut de som kan se dem.
      Men det kan jo finnes en falsk der ute. Jeg har skiftet navn et par ganger gjennom facebook tiden min iallefall.
      Går det bra med deg? Jeg håper det. Akuratt nå er jeg hjemme for noen dager, ble utslitt av å være hos mormor selvom jeg følte at jeg måtte være der.
      Men det gikk ut over søvnen så jeg måtte hjem og ta det med ro.
      Det er så stille fra deg, håper ikke jeg har skrevet noe galt…
      Mange gode Miraklemmer til deg fra meg:)

    3. Oisann. Har selv funnet slike profiler om meg selv, men nu vet alle som er med i både gruppen min og vennelisten min på facebook hvem som er ekte og hvem som er falsk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg