GLAD I PUPPENE MINE :)

Har noe å meddele dere alle. I motsetning til en del mennesker som er jenter og kvinner så er jeg veldig glad i puppene mine. Og med årenes løp har jeg innsett så som så, det er ikke størrelsen som teller. Mine pupper er kanskje ikke like store og saftige som kvinners, men dere skal vite at det virkelig er kjærlighet og erotiske soner i puppene mine også.

Hvis jeg en gang skulle bli far ser jeg ikke bort ifra at jeg vil tilby moren å slippe hengepupper, ved å la meg selv få amme barnet med min hvite melk. Hvis jeg en gang får en dame så skal hun godt få slike puppene mine som en kåt man ville slikke en kvinnes bryst. Mine pupper er fantastiske, og husk, ikke døm de etter størrelsen.

Jeg vil veldig gjerne selge litt melk til alle som trenger det, og det er bare å kontkte sekretæren min så noterer hun bestillinger. Jeg tar også i mot kunder som vil suge på puppene mine direkte, om det skulle være ønskelig.

Ønsker alle puppeskjønne vesener i det norske land en fin natt. Tenk at dette er den siste måneden på lenge med en oppfølger før vi går inn i en ny måned i samme år! (Sikkert ingen som skjønte siste setning: November er den siste måneden i året med en måned som kommer etter. Desember er ikke en måned i året med en oppfulgningsmåned i samme år).

Klem og god natt.
Vi blogges om en måneds tid, det vil si i morgen, da det er en ny måned!

Huff, er forresten siste gangen nå at jeg skal reklamere for Kiddy i slutten av hvert innlegg. Litt velmodig… Nyt det siste øyeblikket:


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

14 kommentarer
    1. Haha, det blir veldig mye mer grisete nedover, når man ikke er sikker på at man snakker om pupper lengre..XD Ser litt ut som at pupper brukes for noe annet, haha..XD Sånne tekster liker jeg^^
      Om leserantallet mitt synker veldig nå vet jeg i hvert fall hvorfor, hehe=P

    2. Jeg digger innleggene dine, jeg sitter her og ler ut høyt, mens min forlovede ser på meg å bare: Hva er det nå da?? Å jeg klarer ikke svare en gang. Tror nokk du har favoritt bloggen i forhold til hva jeg leser. Ingen andre bloggere som får meg til å le på den måten! Stå på!

    3. Hahahahahaha – jeg elsker brystene mine jeg òg, men misliker at de krymper mer og mer da vekten min renner av pga sykdommen jeg sliter med for tiden.
      Jeg var C-cup før, nærmere D. Nu er jeg snart nedi A… Ikke at det gjør meg noe. Desto mer jeg tenker på det, desto mer ser jeg at det passer stilen min!

    4. Puppene kan absolutt være en erogen zone for menn oxo…Melkeproduksjonen der i mot er det vel så som så med særlig fra mannepupper-men det finnes jo de med melkeproduksjon eller som opp igjennom historien av menn som har ammet,for menn har og melkekjertler.

    5. Nei, mente mitt lesertall..=P Tror nemlig kanskje at noen av de som har vært på min blogg har kommet gjennom din..=P
      Men jo, syns det var mer grisete lengre nede, men så er jeg veldig pervers og kan tenke egentlig veldig mye koffert..XD

    6. Merker det..=) Men var i hvert fall mange første fagen og etter det har det nå egentlig holdt seg på et nivå, så virker som noen i hvert fall er interessert i å lese hva jeg eter te middag, hahaXD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg