1740 ORD!

Hva mener jeg med 1740 ord! At jeg har sagt 1740 muntlige ord i dag! I og med at jeg har vært hos terepauten min, og også vært ute en tur på butikken i dag, tviler jeg så sterkt på det at jeg vet det ikke er sant. For 1740 muntlige ord er ikke spessielt mye. Vel saken er, i dag har jeg skrevet 1740 ord i den boken jeg såvidt nevnte i et innlegg i går.

Fikk litt inspirasjon og skrivelyst igjen i dag, og det er veldig lenge siden jeg hadde den evnen til å bare skrive og skrive som nå. Boken er nå litt over 42 000 ord, og måler er CIRKA 70 000, for at det skal være aktuelt å sende den inn til Panthera Publishing, bokforlaget. Tenkte at 1740 ord (presis) er nok for i dag, greit å kanskje ikke skrive for mange ord på en dag. Er kanskje lettere for å gå lei og da? Var en/ei i går som skrev at jeg kunne ha som mål å skrive 400 ord i boken min hver dag, men i dag gikk jeg altså for presis 1740. Jo lengre boken nå blir, jo mer smågruer jeg meg til når jeg skal gå gjennom den enda en gang og rette gramatikkfeil, eventuelt fjerne dødlinjer og unødvendige setninger og ord. Kort sagt gjøre den bedre enn den er.

Ønsker alle sammen i skrivende stund en lystig kveld på denne mørke stunden som jeg egentlig setter stor pris på nå.
Håper dere alle har det noenlunde bra, og ta godt vare på dere selv!

Vi blogges! 🙂


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

6 kommentarer
    1. SV; Tusen takk for at du skjønte innlegget. Du var da en av de få. Det hele resulterte i personlige angrep om ting fra fortiden min. Så idag må jeg innrømme at jeg er litt medtatt…
      Setter pris på deg!

    2. Daeva Tollnes: Som sagt, jeg har asperger syndrom og sliter egentlig en del sånn egentlig med å tolke ironi og leser veldig fort ting veldig bokstavelig. Men dette skjønte jeg du ikke mente så forferdelig som noen tydeligvis har tolket det. Jeg er rett og slett stolt av deg jeg, ser på deg som en fjern bloggsøster eller noe, om jeg kan få lov til å kalle deg det. Jeg er din taper og du min søster? Får jeg lov å si det?

      Setter pris på deg å!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg