RING MEG DITT ROSA HELIKOPTER-FAIRYTALE FORDI MY BOOBS ARE OKAY, SÅ GI MEG FULL PAKKE DIN ROSA SMURFE-DING-DONG!

Vet dere, jeg tenkte nettopp at jeg skulle fucke til hodet deres litt igjen jeg nå. Hva sier dere til at jeg smeller til med noen låter dere har prøvd å få ut av hjernen, slik at dere får den inn igjen?

Verdt et forsøk, her har dere noen låter vi elsker å hate:

Peaches – Rosa Helikopter

Grandiosa – Full Pakke

Geir Børresen og smurfene – Smurfelåta

Günther – Ding Dong song

Alexander Rybak – Fairytale

(Ukjent artist) – Rosa sangen

Lene Alexandra – My boobs are okay

Gabrielle – Ring meg

Er så sykelig mange flere låter jeg kunne lagt til, men det får være grenser for hvor mye terror èn skal oppleve på en dag!

Er en eller flere av disse låtene en av de du har slitt mest med å få ut av hjernen, eller er det noen andre låter?

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

7 kommentarer

Siste innlegg