EN SLAGS VIDEOBLOGG – ROCKMERCH!

Aldri har jeg ventet så lenge fra jeg fikk en pakke og åpnet den, til jeg deretter publiserte bildene av produktene på bloggen.

Årsaken til dette er at denne gangen bestemte jeg meg for å filme åpningen av pakken jeg fikk i dag, fra Rockmerch. Og med min kvalitet på kameraet, og mitt nettverk så tar slikt fort tid! Hehe..

Vel, jeg fikk som sagt en pakke fra rockmerch.no i dag. Pakken ble bestilt forrige uke en gang, for dere som syntes videoen ovenfor ble litt lang, eller noe… Så har dere bedre bilder av gjenstandene her:

“Ny” Marilyn Manson-jakke! 😀


Slipknot cdholder 🙂


Hansker i skinn (Ps: Hånda mi fulgte ikke med i pakken)


Enda ett par skinnhansker, og høyrehånda mi fulgte ikke med disse produktene heller. Bare så dere ikke blir skuffet om dere bestiller selv! Haha!


Guns N` Roses korkåpner!

Det var det! Da skal jeg gå løs på morgendagens Hotel Cæsar-episode på Tv2-sumo for svarte faen i grønne helvete! 🙂

Ønsker alle en fisefin og god tirsdagskveld videre!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

8 kommentarer

Siste innlegg