HILS PÅ JOBBEN OG SJEFEN MIN! (OG OPPDALS STØRSTE PEPPERKAKEHUS)

Nettopp kommet hjem etter tre og en halv time på jobb. I dag har jeg vært med på en reportasje utenfor Husfliden her på Oppdal, jeg har vært kameramann, og hele reportasjen jeg har filmet ligger ute på opp.no nå som er hjemmesiden til lokalavisa i Oppdal som jeg altså jobber på hver mandag og fredag i noen timer utifra hva som er av oppgaver, og hvor mye jeg orker de og de dagene.

Trykk HER for å gå rett til videoen hvor jeg er fotograf, navnet mitt står nederst i videoen de første 5 sekundene (Andreas Flatås Storli som er mitt egentlige navn, *kremt, kremt*. I videoen blir dere også presentert for sjefen min Per Roar Bekken, som også er redaktøren for Oppdals mest solgte avis.

Hva syns dere? Merk at jeg bruker IKKE noe stativ, holder kamera med mine egne hender og syns jeg har gjort en ganske bra jobb i dag, fikk litt skryt av de andre på jobben i dag og. Og slikt er jo med på å bygge litt selvtillitt, og lysten til å fortsette og sånn.

Ønsker alle en strålende mandag og fin uke videre. Vil dere skal vite at jeg unner dere alt godt, og håper vi blogges igjen snart!

Jepp!
Vi blogges! 🙂


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

5 kommentarer
    1. SV; JEG forstår DEG!!!! Hehe
      Nei,misforstå meg rett når jeg absolutt ikke har noe imot å få klørne ordentlig på meg. Jeg synes det er kjempedeilig å blir kloret av både mennesker og dyr. Dessverre har jeg snille puser som aldri klorer meg. Nærmeste jeg kommer er når de “tramper” på meg, hvor klørne går inn og ut hele tiden… Ah… det synes jeg er kjempedeilig…. Det er bedre enn å bli pjusket med.
      Hihi

    2. Oh, høres ut som om du har en litt mer spennende jobb enn jeg har ;)Alltid kjekt med en ekstra utfordring som en føler en fikk bra til .
      Så bra dem er fornøyd med deg , ingenting er bedre enn litt uventet ros i hverdagen!
      ha en god dag .

    3. lykkelys: Tusen takk for det min venn. Jo, har en ganske bra jobb de gangene de har noe å gi meg. Siden jeg ikke er vanlig ansatt, men via Nav for å ha noe å gjøre to dager i uken i stede for å sitte alene, så er det ikke alltid lett for Opp å ha noe til meg hver gang. Så er ikke alltid jeg er der fra 10-15 for å si det sånn 🙂 Men det syns jeg er greit, altså at det ikke blir så lange dager.

      For meg er 10-15 nok noen ganger, høres sikker lat ut nå, men… God dag til deg og dine også 🙂

    4. ett sted skal en begynne 🙂 Hvis dem er fornøyd med deg,så vil dem nok oppsøke deg oftere og hve vet tillby deg fast jobb 🙂
      Neida jeg tror ikke du er lat, en vet selv hva som egner seg best for hver enkelt. Ikke vits å presse deg mer enn du selv ønsker.:)
      Takker !:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg