FULLSTENDIGKAOS QUIZ 1

Tenkte å lage en quiz i kveld jeg! Dere er med dere, ikke sant? Flott!
La oss starte!

1. Hvem bet av hodet på en flaggermus fordi han trodde flaggermusa var fake?
A. Alice Cooper
B. Ozzy Osbourne
C. Marilyn Manson
D. Neil Young

(bilde: wishididntknowthat.tumblr.com)

2. Hvilken artist mente at Nordpolen lå i Europa?
A. Lady Gaga
B. Britney Spears
C. Justin Bieber
D. Michael Jackson

3. Hvilken norsk blogger har alle sine lesere som sine tapere?
A. Daeva Tollnes
B. Tcmn
C. Tommylife
D. Aylar Von Kuklinski

4. Hvilket av disse ordene betyr også “bryst”?
A. Mamma
B. Plastasje
C. BH
D. Tante

5. Hvilke tre smaker er det i Mentos-rullen?
A. Banan, blåbær og tranebær
B. Bringebær, rips og appelsin
C. Skogsbær, tranebær og jordbær
D. Sitron, jordbær og appelsin

6. Hvor mange mager har ei ku?
A. 3
B. 5
C. 7
D. 12

(bilde:cowpictures.net)


7. Hvilken bokstav finner du midt i Alfabetet

A. M
B. B.
C. H
D. Ø

8. Hvilken blogger ble November-bloggeren på fullstendigkaos.blogg.no i 2010?
A. Miras gotiske verden
B. Vaniljeogpepper
C. Happypain
D. Ingen ble det

9. Hvem produserer Sure Skrikeunger
A. Freia
B. Malaco
C. Laban
D. Carl I. Hagen

10. Hvem oppfant den opplåsbare barbaraen?
A. Nazi-Tyskland
B. Kristne fanatikere
C. Israel
D. Playboy

(bilde: fyfaen.com)

Lykke til, svarene kommer på bloggen min i løpet av noen dager! 🙂
Ønsker alle en god og finfin lørdagskveld! Kos dere hakk ihjel med eller uten hakka brødskiver!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

8 kommentarer
    1. Jeg er med!
      1: Ozzy Osbourn. 2: Justin Bieber. 3: Litt usikker, men trur nok det er Tcmn du skal frem til? For du syns vel ikke at jeg er en taper som leser din blogg? 4: Bh- men det betyr Brystholder, så jeg er ikke sikker på om vi snakker samme språk her? 5: Sitron, Jprdbær og Appelsin. 6: Ehh, jeg er rimelig sikker på at ei ku har 4 mager? 7: Vel, hvis du skal helt i midten av alfabetet som blir bokstav nr 15 så er det O som er riktig svar, men det må bli M etter dine alternativer. 8: Vaniljeogpepper. 9: Laban- som tilhører Nidar. 10: Den aller første puledukken som kom på markedet kom i fra Tyskland i 1955. Men allerede på 1800-tallet var det spanjoler og frenskmenn som lagde puledukker fordi de var så lenge på sjøen 😉

    2. Vel, det var gøy helt til jeg så hvor mange feil jeg hadde! Kanskje litt dårlig taper 😛 he he.. Men joda, det var gøy- jeg gleder meg til neste quiz allerede 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg