A DELETED BLOG OF TOMORROWS DOOMSDAY!

Hver eneste nordmann glemmer å hente posten. Hver eneste ape slutter å spise bananer.
Enhver fjortiss fortsetter å være teit, bare forblir litt smartere. Økonomien ville stoppet…
Politikken ville ha styrtet. Moralen ville forsvunnet.
Enhver hjertesyk jævel ville fått hjerteinfarkt. Enhver arbeidsplass ville gått konkurs.

Etthvert barns fremtid ville vært øde som et knust speil på havet.
Enhver suicial person ville begått sitt liv, og de mest glade ville blitt suicidale.
Ingen ville lenger hatt det bra med seg selv, og absolutt alt ville gått nedover.
Enhver kristen ville satt fyr på støvsugeren sin. Enhver gåte ville forblitt en gåte, uten spørsmål, uten svar. (ja, vet jeg er rar)…. zzzZZZzzzzzzZZZZzzz…

*Våkner fra dagdrømmen*
Oi, er utrolig hva slags tanker jeg har om hva som ville skjedde HVIS jeg hadde fjernet bloggen min. Innser at jeg er den viktigste personen i dere alles liv, og at jeg er den beste bloggeren som noen gang har spist en gulrot med mine egne onanerende hender!

Kom gjerne og gi meg en avsugning som takk for at jeg redder livet ditt hver dag med å ha bloggen min tilgjengelig for deg og dine kjære søte.


Forresten, er det noen som er klein på å se min nye video? Sminkevideo som egentlig er filmet på 35 minutter, men som jeg har satt speed på, og dermed er den “bare” 8 minutter cirka.. Her er enyway min første og min egen sminkevideo for denne bloggen som generelt er noe utenfor det normale, seriøse, rosae, moralske og vokske og veslevoksne:

Klem fra onkel “Sarkasme”!

Vi blogges fuckface!
Forresten; jeg ER best, dere andre er mer eller mindre bare en pest!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

2 kommentarer
    1. Happypain: Og jeg er utrolig glad i deg, og savner å ha kontakt med deg. Det har ikke vært noe særlig kontakt oss imellom på veldig lenge nå. Skjønner deg godt der, jeg er også slik at jeg ikke vil “belaste” noen når jeg sliter.. Men husk at jeg er en person som det ikke går ann å “belaste” på den måten. Og jeg er her for deg, alltid <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg