DIKTFREMFØRING AV SANGEN “WHAT A WONDERFUL WORLD” AV LOUIS ARMSTRONG, FREMFØRT AV MEG (VIDEO)

Da har jeg først og fremst kanskje nylig slått min egen rekord i å ha lengst overskrift på denne bloggen. “Kuklinskis rekordbok” blir vel oppdatert nå ja.

Men fra practical joik of bad quality til bazooka: Jeg har spilt inn en video for deg, mora di, hunden din og smurfene du har i kottet! Kort sagt en video for alle som fenger bloggen min, og syns den er lesende! Hvem har vel ikke hørt Louis Armstrong (eller Louis Armsterk som eg kallar han) sin låt “What (?) a wonderful world(of warcraft?”)?

Vel, jeg har i dag oversatt sangteksten “What a wonderful world” til norsk, og lest det inn som dikt. Man skal da prøve og leke seg før man en gang blir bæret ut av kirka av sine siste gjenværende venner, og dumpet under jorda som en slakta sau, og sakte men sikkert blir mer og mer glemt i ettertid…

Håper dere liker den sære fremføringen min av denne baladen, og at dere får en fisefittefinfin tirsdag videre alle mine testikler og desipler 🙂

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

8 kommentarer

Siste innlegg