KUKLINSKI-NÅLA (I GOTH IT!)

I goth it, I goth it, I goth it!
Den nye pakka fra dragenshule, vel!
Ikke store pakka denne gangen, vel mer beskjeden.

Sendte en bestilling den 15. november på 3 små djevelender som skal finne sin plass på badet, en flaske hvit ansiktsminke, og noe veldig originalt: To buttonnåler til å feste fast til klær, med teksten “Aylar Von Kuklinski”, yeah thats my name babe!

Siden det også er snart jul fikk jeg til sendt en julebukk-gave!
Og den passet meg fint: et Nemi kort, samt konvolutt! Og jula varer helt til påske
I mitt tilfelle varer jula om sommeren bare, for det er da jeg finner det best å høre på xmas-låtene på ipod-elsklingen min ♥


Disse tre gummiendene har jeg plassert på badet 🙂 De står på dette bildet på vaskemaskinen, men de står nå på hver sine ender på vasken 🙂 Djevlig søt pynt ♥


Denne ansiktsminken fikk jeg ambefalt av min vakre engel av en venn Sara over webcam for litt tilbake 🙂


Nemijulekort og konvolutt 🙂


Fantastisk buttonknap med nål bak til å feste til klær som feks jakke, t-skjorte, genser 🙂 Med MIIIITTTT navn!


Neimen, enda en? 🙂 Hihi! Så fittkult!

Da vil jeg sårt og hellig ønske alle vandøde lesere av denne landkrabbe-bloggen en fantastisk tirsdag videre!
Ps: Kommer ut med ny videoblogg i løpet av dagen, så dere har med å holde dere her, ellers svir jeg av dere fingra i radioaktivt avfall! Bætterme ja!

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

14 kommentarer

Siste innlegg