MÅNEDENS BLOGG: VANILJEOGPEPPER

Nå er det nesten kriminelt lenge siden sist jeg hadde “Månedens blogg” her på bloggen.
Typisk meg å starte på noe som jeg er dårlig på å fullføre hele tiden. “Månedens blogg” er blitt litt som mitt forhold til skolen, litt fraværende kan man si.

Men nå er det klart for Månedens Blogg igjen, og kjære alle søte skomakere, ikke rop! Jeg vet at November fortsatt lever, og at det fortsatt pumpes blod i årene på frøken November, men jeg kjenner meg selv. Jeg er glemsk, og siden jeg kom på å gjøre det nå, så gjør jeg det nå!


VANILJEOGPEPPER! *prosit*

Kjære landsmenn, grønne menn og innvandrere!
Månedens blogg gis herved til det skjønne vidunderet bak “vanilieogpepper”-bloggen!
Som dere faktisk kan besøke veldig lett? Ja, veldig lett jaaaa! Tenk! Det er bare et musetast fra din finger som kreves (merk at mus og finger kom i samme setning kjære kofferter). KLIKK HER DA FOR FAEN, FOR Å SE BLOGGEN HENNES! 🙂

Høøø? Har jeg ikke fortalt grunnen til kåringen enda? Kjære smurfevenner, trenger jeg virkelg oppgi noen grunn? Har dere ikke sett bloggen hennes enda? 🙂 God damn, for noen late mumitroll dere er…

Vel, kort fortalt syns jeg hele hennes blogg er et fantastisk eventyr som askeladden ville kuttet av seg pungen og smidd av seg tunga med hestesko, for å oppleve! Men det er et innlegg som har berørt mine kjærlighetsinvoller i denne måneden, og det er et innlegg om nøkkelringer.
Klikk (ikke mentalt) her for å se hennes nøkkelring-innlegg fra den 15. november!

Jeg har selvsagt kommentert dette innlegget selv, fordi jeg er et medmenneske som vet det beste for meg selv! Og jeg har fått forespørsel fra denne fantastiske prinsessa om å ikke vise eller skrive om mine nøkkelringer: Jeg tar deg på ordet vennen!:


Denne har jeg to av. Altså to hvite Hotel Cæsar-nøkkellenker, også har jeg en i sort, men den finner jeg ikke igjen:P. Vunnet litt diversje Hotel Cæsar-produkter i diversje konkurransen på tv2.no for en stund siden 😛


Også har jeg denne lille hvite trollmannen som er innestengt i glass. Den har jeg bestilt fra Dragenshule.no 🙂

Det er de jeg har liggende hjemme hos meg selv, vet at jeg har en god del flere hos mamma og pappa, på de rommene jeg har hatt før jeg flyttet hjemmefra i august, men dette er altså de jeg har liggende hjemme hos meg selv på sittende fot!

Kan forresten fortelle hva jeg nettopp har gjort (igjen): har nettopp klippet håret mitt med neglesaksa mi igjen. Utrolig hva man får til med to speil mot hverandre, slik at man ser seg selv bak også, og en neglesaks! Tok igjen nesten 3-4 timer som sist, men pyttpytt…


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

13 kommentarer
    1. Helt enig, dette er en kjempebra blogg.
      Det var faktisk første bloggvenn jeg fikk, tror jeg . Og jeg har vært mye inne på hennes blogg å tittet 🙂
      Vel fortjent!

    2. lykkelys: Når jeg først lager “Månedens blogg” så skal det ikke gis bort uten grunn. Kostbart slikt, hehe, neeei, ikke akkurat det da. Men man skal fortjene det, og det gjør dette vesenet av et fantastisk medmenneske og blogger syns jeg! 🙂

    3. “I would like to thank my weird family…and …all the small beutifull things in the world called beautifull people my friends-somthimes friends are far appart but it doesnt matter we have the internett <3 Love to all...Thank U and good Night....''
      *Smiger*, så tidlig på morraskvisten-morgenstund HAR gull i munn #mixet med dårlig ånde;##
      What have I done to deserve this??Jeg VISSTE du likte nøkkelring innlegget mer enn du turte innrømme der og da,hehe,Å tusen takk for at du viste meg din#e# .
      Dette skal jeg bare nyte og meske meg i -å jeg skal fortelle det til alle jeg kjenner #det blir fort gjort;#
      Takk for en fin påskjønnelse...det var veldig hyggelig gjort av deg til meg <3

    4. Hææ??Omvendt psykologi,hehe))anyways, takk for det:))
      Neglsaks er genialt redskap å kan brukes til det meste,jeg har en som er buet,passer fint til klipp,å så får jeg følelsen av at tuppene blir litt avrundet og ikke rett av:))…(oh et nytt innlegg kanskje om det…Neglsaksen..;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg