WHAT A PRETTYFUL START OF THE WEEK!

Mandag er det, ny uke, sjutiden er det!
Jepp! I skrivende stund er det det!

Jeg har nettopp sett filmen “The Rocky Horror Picture Show” for andre gang og stort bedre start på dagen skal man lete to miligram etter. Elsker den filmen, og jeg rett og slett liker den.
Har nettopp hatt i meg tre kopper gråte, med rikelig dose sukker, for the truth is: Jeg har nesten døgnet.. Har ligget cirka en time i sengen, fikk ikke sove og jeg vet at jeg ikke får sove enda uansett siden jeg sto opp i 19-tiden i går, har ikke vært oppe et helt døgn før i kveld… Jeg skal på jobb klokken 10.00 og håper for Lusifers skyld at det vil gå greit, ellers skal jeg kaste baconfett og macaroniskruller etter han hele veien opp i himmelen, og der vet jeg han ikke liker seg. Hvem faen liker seg vel i himmelen? Ikke jeg, har høydeskrekk og er ikke glad i for mye luft på en gang!

Vel, jeg la egentlig bare ut dette rosaklitorisaktige blogginnlegget for ren egoismes skyld. Jeg trenger virkelig lykke til av mine ynkelige lesere. Ønsk meg lykke til, ønsk meg en god dag, for det kan jeg trenge.

Tusen takk på forhånd, nttååå, dere er bra søte. Små søte menneskehunder i trangstrøyer, formet som kanindrakt og nettingstrømper. Det er dere flotte leserne mine det. Puss, puss.

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

12 kommentarer

Siste innlegg