!!!HVA JEG ikke ØNSKER MEG TIL JUL!!!


(bilde tatt fra: hats.onsugar.com)

Alt for mange skriver så hva de gjerne ønsker seg til jul, for det er faen meg ikke lenge til den store dommedagen nå. Kjære julenisse, jeg ønsker meg ditt, jeg ønsket meg datt, jeg ønsker meg fnatt!

Dette innlegget skal handle om noe så originalt som hva verdens viktigste person i mitt liv, meg selv, ikke ønsker meg til jul.

Dette ønsker jeg meg IKKE til jul:
* Den nye Justin Bieber-plata
* Tannregulering
* Eldrebølgen på dvd
* Bestemorstrikkede sokker
* Strikkeklær generelt
* Kreft eller maleria
* En tatovering
* Hårfarger
* Piercings
* Nirarosdommens guttekor på trappa
* Rosa klær
* Alkohol
* Mannlige strippere
* Noe som helst som har med Justin Bieber å gjøre
* Hybelkaniner
* Et uønsket barn
* En klem fra en viss pedofil som “beundrer” meg i bygda…

og sist, men ikke minst:
* ingen vold, voldtekter eller tragedier!


(bilde tatt fra: diamondlotus7.blogspot.com)

Sånn, da vet alle hva jeg ikke ønsker meg. Er så helvetes mye mer, men nå er nattmaten snart klar, så da skal jeg seriøst logge av.

God natt alle matte dovendyr!
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

16 kommentarer
    1. ÅÅåå, det var mye her jeg kunne tenkt meg 🙂
      Strikkesokker av farmor,
      uttekoret på døren hadde vært dritkult ! ( synger selv i kor)
      En tatovering hadde jeg blitt kjempeglad for 🙂
      Hårfarge hadde ikke vært feil heller
      MEN den Justing Bieber greia er jeg helt enig i !! 😀

    2. 🙂 Jess !
      Veldig enig med alkoholbiten , fælt å gi noen alkohol i julegave syns jeg, det er barn tilstedet.. ( en flaske bailiyes er vel kansje ok)

    3. lykkelys: Jeg er avholdsperson, og blir smådeprimert bare jeg vet at noen venner koser seg hjemme med et glass vin til middagen til og med. Ja, kall meg gjerne overfølsom og paranoid, men slik er nå en gang hodet mitt fungerer, eller eventuelt ikke fungerer.

      Liker virkelig, virkelig, virkelig IKKE alkohol. Skal være forsiktig med å bruke ordet “hat” på noe, men alkohol er virkelig veldig nærme den beskrivelsen! Har aldri vært full selv, og vil ikke være det heller! Kan heller “ruse” meg på musikk og livet fremfor alkohol og andre rusmidler.

    4. sersjantnilsen: Tror ikke det blir lett å finne kulere gardiner enn de jeg har gitt. Helt sorte, og gardiner ville jeg ikke hatt mye mønster eller farger på. Med mindre de var litt blodaktige så KANSKJE.

      Jeg kunne godt ønsket meg en klem til jul jeg, helt alvorlig.. Bare ingen å klemme som jeg vil i området 🙁 Eller som vil klemme meg, hehe 😛

      Helt alvorlig, av alt som kan lages eller kjøpes har jeg så og si alt jeg ønsker meg, men en omfavnet klem fra en eller annen som virkelig betyr noe, det står høyest av alt nå. I guess I am an sentimental monster from hell.

    5. Nommin, her kommer en klem fra meg til deg *klem*, godt? Lover deg, den hadde vært mye bedre i virkeligheten 🙂 Men kan du ikke forsøke å finne en å klemme på da? Om du ikke kommer deg ut så har du jo mange sjekkekanaler på nett? 😉

    6. Jeg liker deg !
      – Jeg er også varsom på ordbruken hat. Den nærmeste jeg kommer hat er mot pelsernæringen.:p
      Jeg har selv vært avholds endel år , jeg har hatt min ungdomsperiode med fyll og fanteri, og det annbefales ikke … Jeg la av meg alt for 5 år siden. Siden da har jeg aldri vært full/briset, og veldig stolt av det,jeg kan godt gå ut med venner som drikker. Men jeg holder meg oftest til Pepsi MAx’n eller kansje En Cider, mer blir det ikke 🙂 Det går FINT ann å kose seg uten alkphol, tro meg jeg har prøvd begge deler..Skal en dumme seg ut på byen, gjør det edru, det er mye morsommere 😀
      Musikk er terapi og en kommer mer enn langt med det 😀

    7. lykkelys: Pelsnæringen har jeg skrevet imot en god del ganger, så der har du meg på din side, bare så det er klart!

      Ja, nei, som sagt: Alkohol syns jeg er tragisk unødvendig, og har ikke respekt for rus overhode..

      Klem fra meg igjen, og jeg liker deg 🙂

    8. åååeeh..jeg som skulle sende Nirarosdommens guttekor, kledd ut som mannlige strippere som synger Justin Bieber-sanger på døra di..filler’n =( hehehe..neida..bare tuller med deg =P

    9. Hmm, her er det en del jeg kunne tenke meg ^^ hihi
      Tatovering(er), hårfarge, flere piercinger og tannregulering .. Ja takk! Gjerne en mannlig stripper også, hverftall vist han tilfeldigvis skulle ligne litt på Alex Skarsgaard ;D

    10. *~ Sara Helene ~*: jeg tror en av de største grunnene til at jeg virkelig liker deg utenom at du er veldig snill, klok, morsom, vennlig, er at du også er litt sæææær 🙂
      mange flere grunner til at jeg virkelig er glad i deg da, men 🙂

      og du; sær i dette tilfelle er ikke en dårlig ting 🙂 kleeeem
      ps: jeg kan ta på meg Skarsgaard-maske og strippe i stua di med foreldrene dine og deg som tilskuere på julaften? agree?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg