Helg Vs. Hverdag

Tenkte å lage enda ett “??? vs. ???”-innlegg i dag jeg, mens jeg var i gang.
Må bare spørre hva liker dere best av:


A. HVERDAG
(bilde: www.lundi.as)


B. HELG
(bilde: www.dinside.no)

Jeg tar det som en like stor selvfølge at folk flest går for helg, fremfor hverdag, men for meg er det omvendt. Jeg liker ikke helger og ferier, fordi i mitt tilfelle er det ekstra ensomt og trist. Mens hverdagene gjør det litt mer lov å være ensom, forda er de fleste på jobb… Mange som jobber i helgene også, mange som også jobber hver dag… Men altså, det er likevel verst i helgene når mange er sammen med venner og koser seg og jeg ikke..

Så da har dere mine argumenter og mitt svar, hva er din favoritt, og hvorfor?


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

15 kommentarer
    1. Jeg liker helgen best, for da er jeg hjemme i Svelgen og koser meg med familien eller henger med Sara ^^ Også kan jeg vere oppe lenge og sove lenge ^^

    2. På en måte liker eg hverdagen best.. Uten hverdagene så blir helgen så kjedelig fordi man har helg hele tiden! Man kan ikkje gå hele uka og glede seg til helgen kommer og man kan sove lenge! Man sover lenge uansett, kjeder seg, gjør altfor lite, alle er på jobb og alt blir bare til at man gjør INGENTING! Så hverdagene er best, fordi da vet man at helgen kommer og man kan få slappet av litt og få tid til alt kjedelig..

    3. Hehe, jeg som har vært ufrivillig arbeidsløs en stund vet det også..XD Fy faen så kjedelig!=D Elsker å være på jobb, jeg^^

    4. Jeg også liker hverdagene best. Men allikevel gleder jeg meg til helgen. Også blir jeg like forundret hver helg, at det ikke var så mye å glede seg til…
      Hverdagen er best, for da er unga på skolen, og jeg kan nyyyyte dagen alene hjemme. Synd den ikke varer lengre. Jeg syntes det er godt å være alene, siden jeg aldri er det… Men skjønner godt hva du sier, og rart med det, men akuratt sånn sa mamma til meg forleden dag også..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg