FULLSTENDIGKAOS AMBEFALER: ALEXSANDRAS VERDEN!

Sitter oppe i natten og lever jeg. Er ikke dau i hvertfall, tror jeg.
Men seriøst for en gangs skyld, eller ikke så veldig..

Vil bare ambefale alle sammen en blogg til en ny venninne jeg har fått kontakt med det siste døgnen.
Alexsandra, en kjempeperson. Hun er utrolig god på å tegne, og hun er ikke minst veldig god til å skrive gripende dikt og historier som jeg syns alle burde lese. Skulle gjerne skrevet et mega innlegg om denne perfekte jenta, men er noe treig og småtrett nå.

Vil bare virkelig at dere skal titte innom hulen hennes, give it a sjanse!
alexsandras.blogg.no er hennes lille verden 🙂

Og Alexsandra: Tusen takk for at du våget å gi meg en sjanse, er veldig takknemlig for å få være en av dine nye venner. Og håper virkelig vi en gang kan møtes utenfor nettet. Du er en kjempeperson, og et mesterverktalent!

Masseklemmer.
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg