BOWLING FOR COLUMBINE – ENDELIG CDON, ENDELIG!

Noen husker og vet sikkert at jeg for noen dager siden skrev på bloggen at cdon.com hadde sendt meg feil produkt, da jeg fikk sesong 7 av “That 70s show” i stede for dvd-dokumentaren “Bowling for Columbine”.
Etter jeg oppdaget feilen sendte jeg inn en klage, og har nå nettopp vært og funnet ut at rett produkt omsider har funnet frem.

Ja, og med nettopp mener jeg nå nettopp. Jeg sto opp nettopp, litt etter at klokken hadde fylt 19.00. Satt blant annet oppe i store deler av natten og snakket med min skjønne medskapning og venninne Alexsandra til daggry i dag 🙂 Besøk Alexsandra sin blogg her!

Da går jeg utifra at undertegnende snart helt sikkert kommer til å rævkjøre en fersk pizza Grandiosa inni ovnen i 6 minutter forså å skal kose seg med denne dokumentaren som jeg har gledet meg til. Den handler vist nok om blant annet forskjellige tragedier som har skjedd i Amerika, blant en stor skolemasaker, og jeg regner med at det kan være derfor Marilyn Manson er med så vidt i denne filmen også, siden han på 90-tallet fikk skylden for at noen ungdommer gikk amok i mørke klær og skjøt og drepte flere medelever, og en lærer…

Religion viste seg også der å være en større årsak til tragedien enn Manson! Så æddabædda!
Ønsker alle en god og trivelig lørdagskveld videre! Noen som vil døgne over skype i natt med meg? 🙂

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg