YOU AND ME AND WE… DON`T EXIST! LIFE IS JUST A DREAM

Jeg er ingen blogger, og dette er ingen blogg.
Jeg er ingenting mer enn det du ser, ikke det du tenker.
Du kan føle meg, høre og se meg, men ikke forstå meg.
Vi har aldri møttes, vi har bare eksistert på samme sted og tid.

I morgen er en drøm, gårdagen er et minne.
Intet av det du gjør betyr noe i den store sammenheng.
I den store sammenheng er vi alle dødlige, og prikk lik.

Vi er alle som maur, vi jobber alle for noe vi innbille oss fins.
En gang skal vi alle utslettes som en maurtuve på et minefelt.

Livet ditt er kanskje virkelighet nå.
Men om 1000 år vil ingenting av det du har gjør, være betydelig.

Vi er alle sammen det samme gullet, vi er alle den samme dritten.
Livet er en drøm, vi føler den, vi lukter den, men den er ikke ekte!
Vi er alle sammen plassert i en legoby, livet er bare en lek.
Livet er en lek oppå et bord,
et bord av kjærlighethet, hat, glede og smerte!
(Skrevet av Aylar Von Kuklinski, 19. november 2011)


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

4 kommentarer
    1. Godt skrevet! 🙂
      …også har man meg med min galgenhumor.. livet ER en lek! Da syns jeg vi skal begynne å ha det litt gøy igjen!!? 😉 Jeg har helt glemt hvordan iallefall.. mange som har det…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg