HASTALAVISTA BABY! THIS IS MY SPEIL OF SECRETS!

Hellighetenes dør åpnes, det stiger røyk og alle klapper som noen klappeslanger!
Klappeslanger er ikke et uttrykk som jeg har funnet på denne gangen! Goth it?

Vel, jeg har tenkt å vise dere det mest personlige jeg har i hele verden. Jeg har ikke bare tenkt det, jeg har også gått de skritt som skal til for å vise dere det. Fant ut at det var cirka åtte skritt fra sofaen…
Wellwell, the case is: Jeg vil veldig gjerne dere skal se hva jeg har bakom speilet! For nå kommer sannheten for en dag:
Listerine, Colgate tannkrem, røkelsepinner, sort tannbørste, Emily The Strange sminkeveske (med sminke i), Umbro spray, neglelakkfjerner, bomullspinner, bomulsdotter (ikke noen dottevitser fra mannsjovenister takk) og tannpirkere!

Er dere ikke satans takknemlige for at jeg deler denne dype hemmeligheten med dere kjære gullgravere og tarantellpinner? Jooo, men dere viser det ikke! Og bare så det vet dere, kommer jeg til å gråte og sitte ved et stup en gang så er det bare fordi jeg vil se på utsikten, fordi jeg har ikke tenkt å hoppe siden jeg innerst inne vet at dere elsker meg like mye som dere kvinner (de hetroe) elsker godteposen til gubben, mer enn han.

Vi blogges, hastalavista tannpirkere og baktusnissefanter!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

5 kommentarer
    1. ahahaha..hmm..kanskje..men har så mange andre ideer i hodet om hva jeg vil filme..slike ting som er gøy å se når det både går framover og bakvendt..har du noen ideer som er passende for det?

    2. Uansett hva du snakker om, er det så godt å se deg! Blir glad hver gang jeg hører stemmen din, og ser ansiktet ditt. Jeg er utrolig glad i deg – ikke glem det! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg