ADVISORY: THE BEST MAN EVER BORN, THAT BURN MY HEART

Skulle veldig alvorlig, strengt talt egentlig ha sovet og lagt meg nå siden jeg egentlig, strengt talt skal på jobb i dag klokken 10.00. Men pokker å!
Fikk så tranglyst til å blottlegge noe igjen, Mansonverdenen min ♥

Laget et innlegg veldig tidlig i vår, hvor jeg tok bilder av cdene og de t-skjortene jeg hadde da. Knøttesamling, nå er den litt større. Men er fortsatt en del jeg mangler, spessielt en del singel-plater som jeg kun finner på utenlandske butikker, jeg bare SKAL ha, fordi det er noen låter der, noen remixer og slik jeg ikke finner andre steder. Og jeg laster IKKE ned ulovlig fra piratebay, gjør det ellers, men ikke når det kommer til Manson og Lady Gaga!
Er det tre personer UTENOM bestevenninna mi Mira, man ikke skal kødde med så er det Marilyn Manson, Lady Gaga og Daeva Tollnes! Eller noen av de andre vennene mine, for da blir det blodsprut i snøfreseren deres i år!

Må ha coverne å vettu! Er da ikke noen amatør, bare fullstendigkaos-faen!


♥ Klærne mine:

Eat me, drink me.(t-shirt, størrelse xl)


Manson and Twiggy (t-shirt, størrelse xl)


In the Shadow of the Valley of Death (t-shirt, størrelse large) (gammel!!!)


Marilyn Manson (t-shirt, størrelse xl)


American flagg (t-shirt, størrelse xl)


TvTv (t-shirt, størrelse xl)


We`re from America (t-shirt, størrelse xl)


Everyone will suffer now (t-shirt, størrelse xl)


Marilyn Manson (goooojakka mi ♥ størrelse large)


♥ Cdene, Blu Ray og dvd:

Lest we forget (1 live cd + 1 best of cd + en dvd med mange musikk-videoer, pluss en bakom-film)


Lest we forget (Den samme best of-plata som er med i den “boksen” over, bare at jeg fikk tak i DENNE før jeg fant ut om det andre jeg har bilde over)


The Early Years Volum One (inneholder 3 cder)


The Eearly Years Volume Two (inneholder 3 cder)


Portrait of an American Family (cd, den FØRSTE)


Smells like children (cd)


Antichrist superstar (cd)


Mechanical animals (cd)


Holy Wood (cd)


The golden age of grotesque (cd)


Eat me, drink me (cd)


High end of low (cd)


Guns, God and Goverment (Live-konsert fra La på Blu Ray)


♥ Andre stuffs:

Marilyn Manson (2008-årskalender)


Marilyn Manson (posterflag på veggen i silke)


Det var altså alt. I tillegg har jeg via itunesstore lastet ned en del remixskiver av denne fantastiskke mannekroppen av en sjokkrock-hals. Og har også andre ting han har vært med i, som filmen “From Hell” med Johnny Depp hvor låten “The nobodies” brukes i rulleteksten, de to Matrix-filmene hvor litt av musikken hans brukes, den første Resident Evil-filmen som han har laget soundtracket til, Lady Gaga-remixen av “Love game” hvor han var med, samt nyversionen av Eminem-låta “The way I am” hvor Eminem fikk med seg Manson.

Også har jeg selvfølgelig også filmen “The house of wax”, den nye filmen hvor en låt fra Manson brukes, i tillegg til den “The nightmare before christmas”-cden hvor Manson er blant en av flere artister som har laget en coverlåt av låtene fra den fantastiske Tim Burton! Sikkert flere ting jeg har glemt, men… Ja, det er også med en Manson remix på soundtrack-cden til filmen “Saw II” 🙂 Og enda er det sikkert ting jeg har glemt som jeg har! 🙂

Ønsker alle sammen en god fredag, og jævla trang og deilig helg! 🙂
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

21 kommentarer
    1. Hanne Lisa: Jeg skal eeegentlig på jobb i dag klokken 10.00 og har ikke sovet enda. Snart bare fem timer til… Dritt sier jeg bare. Klem fra meg igjen! Og du, det er bare å si fra om du vil ordveksle litt 🙂 Er her jeg <3

    2. Hanne Lisa: Enten feiger jeg ut og skipper enda en dag, noe jeg har gjort veldig ofte i mange år både på skole og jobb… Eller så får jeg sikkert en kjedelig og tung, slitsom, trett dag på jobben.

      Men om jeg går så trenger det ikke bli så ille. Siden jeg har add og asperger så er jeg ikke vanlig ansatt likevel, får lønn fra Nav, og kan gå når jeg vil. Så lenge jeg hvertfall prøver er Nav fornøyd. Noen fordeler skal jeg ha med bagasjen jeg er født med.

    3. Hanne Lisa: Joo, sikkert. Rent bortsett fra at jeg har en feig uvane at jeg som regel er veldig dårlig på å spørre og si fra, og det er noe jeg vet så godt selv at det mange ganger ender med at jeg ikke gidder gå på jobb i hele tatt etter en lang natt, som denne er i ferd med å bli..

    4. damn..Marilyn Manson er rå =D
      weeh..døgna du åh ;P
      jeg skal egentlig være på skolen idag, men har dessverre ikke det godt med meg selv..så blir hjemme idag og..greit nok, jeg får vel som “hatten passer meg” når jeg kommer på skolen igjen..men da viser jeg bare hva jeg sliter med og sier hva som har skjedd…da burde vel lærern godta det vel..=) håper jeg..lykke til med å jobbe idag da ^_^

    5. alexsandra: Liker ikke 🙁 Kan du gjøre meg en liten tjeneste å legge til msn-adressen min hvis du har msn? [email protected]

      Jeg vil du skal vite at jeg veldig gjerne vil snakke med deg om du vil ha noen å prate med. For det skal du vite Alexsandra, jeg virker kanskje som en hard, useriøs kødd på bloggen, men har også noen sider som gjør at jeg bryr meg om andre. Har selv hatt og har problemer med meg selv jeg også, blant annet på grunn av ting jeg har opplevd før… Og det har gjort at jeg virkelig vet om hvordan det er å ha det vanskelig, og jeg vil virkelig være en god venn for deg og skulle gjerne gitt deg en klem nå om det var mulig, og hvis jeg fikk.

      Legg igjen en beskjed i mailboksen min, send meg en mail på adressen jeg oppga eller noe annet hvis du vil snakke. Kan også sende deg telefonnumret mitt: 41 50 70 89. Jeg bryr meg om andre mennesker, og du Alexsandra er virkelig ei jeg vil strekke meg langt for å hjelpe!

    6. Sv; takk ^_^ pleier å “dra på” meg det svarte når jeg er sinna eller skal ta noen “tøffe” bilder av meg selv..tørr ikke å gå sånn til daglig, for får nok stygge blikk fra folk fra før av..aner ikke hva dem har imot meg…men men, det er vel slik “dyreverdnen” jeg lever i er..gleder meg sinnsykt til jeg er ferdig med skolen..for da sier jeg hadet til rævsprekken av Norge og hei til Lillehammer eller noe der en plass..=)

    7. alexsandra: Hm, håper virkelig at det vil gå bedre med deg snart. Unner deg alt godt Alexsandra, til tross for at vi bare har “kjent hverandre” en veldig kort stund for å si det sånn.

      Lillehammer høres flott ut, men aner ikke, for har ikke vært der. Håper uansett at du finner ut av det, og jeg vil veldig gjerne være med å hjelpe deg gjennom livet fremover!

    8. er ikke store delen av byen jeg har sett selv..men bodde der for et par mnd før jeg flytta hit jeg bor nå..og nå er jeg dritlei denne dalen for å si det mildt..er null sol på vinteren og er ikke stort mye å gjøre her..med mindre man er treningsnarkoman eller fester hver eneste helg…har bodd her i ca 5år..bare pga en dude..men den duden er ikke i mitt liv lenger, så er bare skolen som holder meg igjen…baff..skulle ønske dette året var ferdig snart..

    9. alexsandra: Oppdal er også et slikt sted faktisk. Lite sol om vinteren, og en noe vind. Fester hver eneste helg, eller så er man treningsnarkoman… Eller bare tragisk person som sitter på kaffe og baksnakker de som man egentlig missunner for å leve mer…

    10. tvillingbyer eller?! greit nok, jeg er ikke fan av storbyene heller…kommer opprinnelig fra Oslo..mest patetiske byen jeg har bodd i..den greier alltid å fucke opp huene til folk som var venna mine før det skjedde..da snakker jeg om at de går fra å være jordnære folk til å bli
      “så du den jenta der? hun er helt emo assa..”-personer xS bare spyr av tanken på de som er blitt sånn..og det er ikke få, skal jeg love deg..det er også byen som har ødelagt storesøstra mi..er jævlig gla for at jeg ikke bor i den byen lenger..

    11. Hei:))For en fantastisk kul samling!!Jeg lurte på om du hadde sett ”Lost Highway” av David Lynch #syke mannen bak ‘Twin Peaks’ serien.;#Her spiller Manson en rolle #ikke så stor så klart#..Den må du ha!!Om du ikke har den allerede så klart:))
      God jobb!

    12. Er så moro å se at folk har sine favorittartister! Du har en flott samling iallefall, selv har jeg en liten Madonna samling. Så musikksmaken vår er nok litt forskjellig, men skal ta et lite dykk i Marilyn Manson verden nå. Skal lage et “5 from 1” innlegg, å tenkte å ta Manson i dag 🙂

    13. Sv: Hehe, er du som kan Marilyn Manson og ikke jeg! Jeg visste iallefall at “Sweet dreams (are made of this) var en coverlåt. Men når man velger sanger fra artister man ikke kan så mye om så blir det jo gjerne noen coverlåter innimellom, siden man har hørt de før.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg