LESBISK KUKELSKER?


(bilde tatt fra: kaneva.com)

Kjære nordmennkvinner og invandrere!
Jeg har et spørsmål. Alle som er menn kan gå, og alle kvinner som er heterofile kan også gå.

Sånn, er det bare lesber igjen på innlegget mitt nå? Flott!
Kjære alle lesbiske venner, jeg har et spørsmål, et frågan! Og jeg krever ikke svar, men det hadde vært hyggelig.
Vakre lesbiske kvinne, har du noen gang ønsket at dama di hadde kuk?

Gud vet hvor tanken kom fra, og dessverre har jeg ikke mailkontoen til Gud…
Aner ikke hvorfor jeg tenker på dette, men fins det noen hellesbiske kvinnelesber der ute som ønsker at den dødsdeilige damekjæresten sin hadde hatt kuk innimellom? Ikke til sex nødvendigvis, men noe ekstra å le av? Eller noe ekstra å holde i, i tilfelle kjæresten skulle være usikker og måtte amputere armene.

For kuken min kan brukes til mer enn bare sex. En penis er så mye mer enn en sexape! En penis kan du bruke til pynt i stuen, man kan leie inn folk med kuk (kalt menn) for å stikke kuken gjennom den tynne veggen i stua da, så kan du leie kuken hans som foreksempel jakkeopphenger for 150 kroner timen! Originaltanke, og jeg vet ikke hvorfor ingen andre har tenkt den enda. Går utifra at jeg er den eneste her som er genial!
For å spørre på en annen måte: Hvor mange lesber tenner på Lady Gaga? Uten lighter og fyrstikker og steiner!
Ok, jeg har tatt Lady Gaga-spørsmålet; så til det andre:
Hvor mange lesbiske tenner på Justin Bieber, alltid vært sikker på at Bieber er lesbe. Bieber liker jo kvinner, dermed må være lesbisk! Eller bi(hule-betenelse).


(bilde tatt fra: myroommateisagiantlesbian.tumblr.com)

Men tilbake til hovedspørsmålet; kunne dere ønske at den lesbiske kjæresten deres med pupper hadde kuk?
I just ask, dont shoot me with your bazooka, pick up your wathergun!

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

35 kommentarer
    1. Hehe…jeg er iallefall ingen lesbe men hadde jeg vært det tror jeg at jeg hadde hatt dildoer i alle varianter og størrelser!
      Over til noe annet: Hvordan får jeg bakgrunnen din men med gullprikker/stjerner isteden for røde?
      Hjelp meg kjære vennen min:):)
      Klemmeklemmemiradin:)

    2. Hehe, spørsmål rettet til Daeva??? Håhå – NEI!!!! Jeg er av den typen som brekker meg bare jeg ser en penis – uavhengig om den er erekt eller slapp. Jeg må innrømme at de eneste gangene jeg kan SE en penis uten at jeg brekker meg eller griper etter nærmeste bøtte er når jeg ser JACKASS eller DIRTY SANCHEZ! (//HJERTE//)
      Jeg liker kvinnene mine slik dem er: Bryster og en fin, trang fitte jeg kan entre når jeg selv ønsker!
      Jeg liker kvinnene’s deles slik dem er: Rumpe, rygg og enhver kroppsdel som kan entre meg når de selv ønsker!

    3. Daeva Tollnes: Har du holdt for mye på med speil nå? Er ikke det du skrev nettopp litt bakvendt? Eller, jeg vet ikke jeg. Hva kom først Jackass eller Dudesons. Det er nesten like stort spørsmål som høna og egget!

      For ikke å snakke om kinderegget og overaskelsen! Hva kom først?

    4. Nei, Dudesons kom først. Så intervju med STEVE-O….. Jackass (før de ble Jackass) så Dudesons på youtube og deretter på hjemmesiden deres. Så hele begynte med en tur til Finland med moro og dumheter. Slik ble Jackass til JACKASS! 😀

    5. Daeva Tollnes: Har ikke lest noe så interesangt og spennende siden jeg leste om big bang! 🙂 Dette forklarer mye, nå føles livet mitt mye mer sammenhengende, må vell legge ned fullstendigkaos.blogg.no nå.

      Huff, i kveld er jeg virkelig i slaget. Mye dårlige vitser fra meg i kveld. Finland er bra forresten 🙂

    6. Sorry fordi at eg leste innlegget selv om jeg er hetro 😉
      Men ville bare si hva jeg tror om dette 🙂 Tipper nokk at det er mange lesper som skulle ønske dama hadde kuk. Siden det selges jo ”strap-on” i alleslags sexbutikker og sånt. Og strap-on er jo laget for at lesper skal kunne pule hverandre.

    7. Lillian: Jeg og Jesus har alerede tilgitt deg! 🙂

      Koselig å høre din mening Lillian 🙂 Jeg er ikke kvinne, og jeg er ikke lesbisk så jeg vet ikke, men kan hende du har rett om at det finnes lesbiske kvinner som også liker kuk, uten å like menn, om du forstår!

    8. Jo takk jeg setter virkelig pris på at dere tilgir meg 😀
      Ja det var det jeg også mente, at de liker kuk men ikke menn 😉

    9. hahahaha..jeg digger din ironiske humor xD
      uffda..jeg leste innlegget selv om jeg er hetro..(eller jeg vet ikke om jeg er helt hetro..)
      genial diskusjon mellom dere, Daeva og fullstendigkaos xP

    10. alexsandra: alltid geniale diskusjoner her i gården! 🙂
      ta den store homotesten, finnes slikke tester på apoteket… neeei, vent jeg tenker på gravidtester jeg nå… hm, men uansett. hvorfor sette merkelapper? liker du jenter så gjør du det, liker du gutter så gjør du det? liker du begge deler så gjør du det 🙂 hva du er er ikke så viktig 🙂 men hvem du er derimot 🙂

      klemz

    11. Sv; ahahaha..har møtt mange, men tror du hadde tatt kaka xP
      er ikke så fan av frukt..så usunt er sunt for meg xD
      har ikke lest bloggen din så lenge, men du steg faen meg over alle de andre jeg leser(bortsett fra Daeva da..må være trofast mot min frelser ^_^) men du går jævlig godt som en 2’er =D
      ROCK ON! xD

    12. ey..du stavet navnet mitt feil..fu..neida skal ikke si stygge ting til en person som er snill nok til å si slike ting om meg ^_^ men ikke kast ovnen..jeg kapper av beina mine og sender dem til deg, så kanskje de blir varmere xP

    13. ahaha..den steg vel gradvis første gangen jeg leste bloggen din, men steg vel rett til værs før jeg skrev det ;P er aldri imot Daeva og tror ikke jeg kommer til å ha det heller ^_^ er kjent for å være trofast (a)

    14. okey da..skrev det feil..heldigvis er du ikke en slik person som prøver å diskutere om hvordan navnet mitt skrives..fikk det slengt etter meg av en annen jente at jeg skrev navnet mitt feil, for det er ingen som skriver med xs i alexsandra..har du hørt på makan..den jenta fikk bitchslap i ansiktet..ingen retter opp mitt navn, bortsett fra meg =D er såå snill atte =P

    15. alexsandra: Hehe, nå føler JEG meg treig. Har ikke latt merke til at du skriver Alexsandra før nå. Tror jeg må diskture litt med deg jeg, du kan da ikke skrive det! Hehe, I just kidding. Im not a drama-queen you know? 🙂

      Og det er ikke noe jeg skriver fordi jeg er redd for bitchslappa dine, for det er jeg ikke. Tvert imot <3

    16. ahahaha..damn you got balls ;P neida..ypper ikke på deg..er en engel jeg (a) *ingen som ser hornene som holder glorien oppe* =D husker en gang jeg fikk ros av en mor etter jeg bitchslappet sønnen hennes xD han trodde jeg skulle få kjeft av morra hans, men der tok’n feil xP han fortjente det jo..ingen slår venner av meg..og han visste det..åh..dramaqeen-plassen er opptatt av storesøstra mi den xD

    17. alexsandra: GRATULERER! Du skrev nettopp kommentar nummer 3700 på bloggen min! 🙂
      Hehe, tror ikke du er typen til å bitchslappe folk uten grunn faktisk. Kjenner deg ikke, men tror du er en kul jævel! Som jeg godt kunne tenkt meg å bli bedre kjent med faktisk? Vil du være en av mine venner? 🙂

      Hehe, la søstra di beholde den plassen du! 🙂

    18. oh yeah..i’m good ;P hehehe..man skal ha dritet ganske bra på leggen for å få meg til å gjøre det..sier ikke nei takk til et nytt vennskap ^_^ jupp..hun får beholde den..er ikke keen på å ta den ifra hu jeg..

    19. Alexsandra: Gratulerer som en av mine nye venner Alexsandra (så du hva jeg gjorde nå?). Eller kondolerer? Vet ikke hva som passer best.
      Gleder meg til å bli bedre kjent med nye kompisvennevenninna mi 🙂
      Snill du er mot søstra di som ikke stjeler godisen hennes!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg