WWE/RAW/WRESTLING EN SPORT? ELLER EKSTREMVERSION AV HOTEL CÆSAR?


(bilde tatt fra: wrestlingfans-mania.blogspot.com)

Hva syns vi egentlig om wrestling?
Hva wrestling er? Altså, sånn sport hvor noen voksne mennesker slåss i en ring!
Neeeei, ikke boksing! WRESTLING!

Forskjellen på wrestling og boksing er så mange at det er ikke giddeaktig å nevnes en gang. Foreksempel er det mye mer uvanlig med beskyttelse i wrestling av den typen man har i boksing. Og det kan virke litt rart for enkelte, men la meg utpeke en ting; mye av det du ser av wrestling på tv er gjort av stuntmenn/skuespillere!

Trodde du virkelig at det var mulig at så mange skulle gå gjennom så mye ekstremt hver gang på ekte alvor, forså å komme tilbake igjen så fort som mange gjør i WWE? HAHA, ditt naive, lille kebabekorn!

I mitt hode er WWE en ekstrem version av Hotel Cæsar. For meg er WWE en hardcore-såpeopera, med en del snåle intriger, og mye vold! Så hakuna matata sier jeg bare din rosenknopp av en smørrblomst, ikke gidd å spørr meg om alt jeg mener i kommentarfeltet. I dont understand myself all the time…

Vel; må sette Thomas Toget tilbake på skinnene;
Jeg må personlig si at jeg liker wrestling, og det er noe for både hun og han (sier vi).
La oss si det er fredag, begge partene i forholdet vil ut, hun vil på teater, mens han vil se sport. Eller kanskje er parett litt speilvendt så mannen i forholdet med det rosa “panne”båndet vil se på teater, mens hun vil se sport! Enyway motherfucking jews; poenget er: Wrestling gir kombo! Man får både teater og sport; teatersport! Tadda!

Så nå går jeg utifra at jeg har løst alle skillsmisseproblemer i verden, nå trenger ikke foreldrene deres å drepe hverandre lenger. For nå får begge sitt! So easy it can be Maximum Mekkermax!

Så skal jeg svare meg selv, det er jo så gøy! “WWE EN SPORT?”, JA, men da skal det også brennes fast i det blekfeite orgasmetrynet ditt at WWE også er teater! Fakta faen!

Vel, skal sies at jeg ikke er så wrestling-hekta. Men har da sett noen kamper, og har noen spill. Samt 2 Blu Ray-filmer med en del kamper og slik fra 2009 og 2010.
Brodern min er en verre tilhenger enn meg for å si det sånn, hakke sett wwe siden jeg flyttet på eget sted i august, mens han garantert har sett den siste kampen på Tv2 Zebra eller hvor han ser wwe på.

Samma smurfepakket. Pointet er; hva syns dere om WWE? Anser dere det mest for en sport eller skuespill?
Kos dere hakk i hjel, og ta vare på de søte små ekorn vennene deres, og alle andre dyrevennene deres fra hakkebakkereiret!

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg