EROTISK NOVELLE – MOR OG EN SØNN

En mor og en sønn
Det var en kald novemberkveld.
Jeg fikk ikke sove, jeg lå i minutter å koste meg med meg selv.
Jeg dro meg selv etter penisen, langsomt, frem og tilbake.
Der kom omsider orgasmen, på tide å ta frem papirrullen.

Jeg bestemte meg for å gå ut i Guds frie natur, i frisk luft.
Som noen komdomer tredde jeg støvlettene mine på mine bein.
Det var kaldt, det var mørkt, ingen sjel å se ute.
Langsomt trasket jeg i det våte vannet, mens gatelysene viste vei.

I min høyrelomme hadde jeg min kjære venn mobilen.
Var nå begynt å nærme meg et skogområde.
Jeg gikk inn i skogen langs en våt og fruktig sti.
Helt stille, eneste lydene jeg hørte var vinden som voldtok trærne.

Etter en times tid var jeg begynt å bli trett, tenkte å snu igjen.
Plutselig hørte jeg noen lyder, fra hvor visste jeg ikke.
Sjapt skrudde jeg på lyset fra mobilen, og så meg om.
Jeg så noen busker riste, og denne gangen var det ikke vinden.

Rolig og nysjerrig flyttet jeg på meg noe, for å se hva det var.
Redselen for å møte et farlig dyr var der, men jeg måtte bare.
Til mine øynes tilfredstillende syn så jeg en halvnaken kvinne.
Hun red frem og tilbake på bakken, under henne lå en yngre gutt.

Det var en mor og en sønn jeg så.
Han lå nederst og holdt henne rundt rompa.
Hun la oppå, å ridde i nattens beskjedne vind.
Som noen dyr lå de der.

Plutselig reise hun seg, og han med.
De hadde latt merke til meg, men brydde seg ikke om det.
Hun stilte seg mot et tre, og støttet seg.
Han tok fatt i sin penis, og kjørte henne inn og ut.

De så ut til å kose seg, der de hadde rå sex i Guds natur.
Jeg sto å så på som om det var helt naturlig for meg.
Det var gått fem minutter nå, plutselig trakk han seg ut.
Han lå moren ned i mosen, og lot henne dra det siste lasset.

I et spessielt sekund kom han over henne.
Sæden lå som glidende gele i hele hennes vakre ansikt.
Hun tørket sønnen med mose, og de kledde på hverandre,
før de gikk videre inn i skogen på jakt etter et nytt sted.

En mor og en sønn.
Men hun var ikke hans mors, og han var ikke hennes sønn.
Det var bare en hvilken som helst kåt sønn,
som nøyt livet med en venns mor, for dem var sex livet!
(Skrevet av Aylar Von Kuklinski 16. november 2011)

Ikke spørr, bare kjeder meg, og får ikke sove…


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no


#erotikk #sex #novelle #mor #sønn #kiddy #designer #seksualitet #november #høst #kveld #mørke #kåt #kåtskap #incest #orgasme #hobby #tur #natur #livet #søvnmangel #oldschool #mindfuck

17 kommentarer

Siste innlegg