THE EVIL STAR – MAKE A DEVIL WISH (NY VIDEOBLOGG)

Siden det snart er jul, så tenkte jeg at jeg skal være ekstra snill med dere den nærmeste tiden, selv om jeg ikke er noen simpel julesjel. Ok, dette har egentlig ikke noe med jula å gjøre i hele tatt.
Saken er at jeg i dag har laget atter en video til dere, og til meg selv. For premiere på min nye video, se her:

Hva syns dere? Ikke mitt beste verk, men noe er det da vel?.
Så skal jeg ramse opp dagen litt, og vi starter minst like hyggelig i kveld som vi slutter.

Da jeg i dag logget meg på blogg.no, forså å sjekke kommentarene mine fikk jeg som vanlig flere gode smil, men i dag et ekstra bredt smil. Min fantastiske medblogger og bloggvenninne bak hlolnr2.blogg.no har vært så utrolig søt og god at hun faktisk har skrevet et innlegg om bloggen min, og det er ikke hver gang man leser. Koselig med så gode fan.
For å lese innlegget hennes om meg, klikk her! 🙂 Og til LOLnr2: Tusen takk min venn, og en stor klem igjen fra meg! 🙂

Var forresten nettopp på Kiwi. Kjøpt litt middag for de neste 4 dagene, pluss dette:


Laban (jule-)seigmenn, nyeste Nemi, og noe helt nytt: Freia-julegg! 😀

Noen her som har smakt det nye Freia-julesjokoladeeggene? 🙂
Gleder meg i hvertfall til å smake de, selv om jeg har hørt fra noen at de ikke er så deilige som påskeeggene med hvit krem. Men, må jo smake selv, går da ikke ann å høre på hva andre syns, må utforske livet selv!

En ting jeg i hvertfall VET ikke vil skuffe er nytt Nemi, Nemi skuffer aldri!
Ønsker alle sammen en god uke. Ta godt vare på dere selv, og husk dere er alle noen gode mumitroll som alle fortjener en varm klem! 🙂

Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

10 kommentarer
    1. nemi er alltid morsomt ja, kanskje noe å kjøpe med seg til sykehus oppholdet. vanligvis leser jeg nemi på dagbladet.no
      jeg liker forresten best vanlige seigmenn, uten ski eller nisseluer 😉

    2. Digger Nemi jeg også.. Prøvde å se den videobloggen din, men har en tin for sånne ringelyder.. Om jeg ser en film med en skarp bakgrunnslyd så klarer jeg ikke forkusere på noe annet enn den.. Har et eller annet som gjør jeg får så ondt i hodet..XD Men syns ideen var bra, dumt jeg ikke klarte å se hele..XD
      Ang snop så er jeg så heldig at jeg rett og slett ikke klarer smaken på så mye av det som er mest usundt, så slipper å passe på å spise for mye snop.. Bare det ikke blir for mye chips.. Chips e digg.. Men ikke med spysyke og kvalme, men kanskje til helgen, hahaXD Litt overtrøttt, for kvalm te å sove..=(

    3. Kiddy: Hm, hva med å prøve å se filmen en gang til? 🙂 Huff nei, skjønner hva du mener, har ikke slik som deg på den måten, men kan faktisk forstå litt uansett.

      Når det gjelder godteri og sånn må jeg si jeg missunner deg der. Hadde spart mye på å ikke tåle smaken av alt!

    4. HEhe, det er sånn på vanlige filmer også.. Om det er for mye skarpe lyder som jeg får ondt i hodet av, klarer jeg ikke være på kino.. Typiske lyder er den ringelyden fra tlf, plystring, smasking i visse tilfeller, visse folk når de sier ord med S lyd, gaffel og fat lydXD skriking, klapping er værst fordi det er så mange som klapper!XD Er sikkert flere, men kommer ikke på flere..XD

    5. Du har nå talent,det er det ingenting å si på,å jeg digger lydene i filmen, (det virker rett og slett proft)-Jeg ville likt å hørt på lydbok d du har laget!!!!
      Selv om telefonen er driiiitirriterene- er jo det en del av ”metaforen”det forstyrrende ellementet..slik stakkars ‘Arne’ føler seg og blir behandlet…
      Jeg er imponert-å dette burde absolutt vært formidlet videre,dette er visuell kunst på høyt nivå- å hadde passet godt til type utstillinger #som høstutstillingen i Oslo#,som innstallasjonermoderne kunst!!!!!
      Her på BLOGG kan du ikke regne med å få den oppmerksomheten eller forståelsen du faktisk fortjener for disse stykkene du lager..

    6. jeg var med på smaks gruppe før de kom ut, men jeg smakte ikke å de sure, men noen søte unger. de var nydelige så var litt lei meg for at de ikke kom på markedet.

    7. vaniljeogpepper: Tusen takk for det. Ja, telefonlydene er dritirriterende, men ble nesten et must i denne sammenhengen for min del, hehe.

      Vet jeg ikke får det på blogg.no som jeg kunne fått andre steder, men klager egentlig ikke så mye på det jeg for min del 🙂
      Tusen, tusen takk for mange gode ord. Du er desidert en av mine beste og mest trofaste bloggvenner her inne!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg