HALLOWEEN-KONKURRANSE AVSLUTTET!

Kjære alle blogglesere. Nå er Halloween-konkurransen over, og vinneren er kåret.
Vinneren av konkurransen er ingen andre ringere enn Kiddy, bloggeren bak kiddys.blogg.no!
Og her har dere vinnerbildet:

Dette vinnerbilde er tatt fra kiddys.blogg.no

Gratulerer så mye. Denne bloggen vil herved bli reklamert for i slutten av hvert innlegg en hel måned fra om med i dag! 🙂

Men, før jeg avslutter innlegget vil jeg veldig gjerne vise noen bilder fra andre fantastiske deltagere også:

Andreplassen: Camilla fra enjoysock.blogg.no, tusen takk for deltakelsen! 🙂

Og tredjeplass:

Vaarin Marita fra vaarinmarita.blogg.no, tusen takk for deltakelsen!

Ønsker alle sammen en kjempefin og god mandagskveld videre. Og takk også til andre deltagelser! 🙂
Vi blogges!


Reklame: Ta turen innom Kiddys fantastiske blogg. En 21 år ung jente som med en designer i maven! 🙂
kiddys.blogg.no

8 kommentarer
    1. Ja vinneren hadde slått mitt bilde glatt!!:)
      Så det var ikke noen vits i at jeg meldte meg på.
      Kul konkurranse og kansje jeg vinner neste år??
      For jeg tror nemlig jeg skal kunne klare å nå toppen i scary fotos hehe:)
      Masse miradin klemmer til deg:)

    2. Wow, vinnerbilde er drit kult =D
      SV: Ja, ser ingen ting. Og jeg har vært så heldig at jeg har glemte brillene i dag også. Haha.
      Takk =) Bryr meg om deg også!

    3. Hehe, yeah, jeg vant..XD Hehe..=) Det forklarer i hvert fall en del uventede høye tall i de som hadde vært innpå bloggen min..XD Tusen takk^^

    4. Kiddy: Jepp, du vant uten tvil Kiddy! Fra og med nå skal link til bloggen din ligge på hvert innlegg en hel måned fra og med i går! 🙂 Beklager at jeg glemte å fortelle deg om innlegget her. Men du vet i hvertfall at du vant nå! 🙂 Takk for deltakelsen min venn! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg