IMPULSIV, ULYKKELIG KJÆRLIGHET

Sliter med sterke følser for tiden… Spessielt til to venninner av meg… Den ene har jeg møtt in real flere ganger, men ikke sett på 4 måneder på grunn av jobb, jobb, jobb og familie…
Den andre som jeg nå for tiden elsker enda mer, har jeg ikke møtt… Og er sikker på at jeg sikkert finner ut at det snakkes ugjensidig forelskelse der også, og at jeg “bare” er en bestevenn.

Klikker snart, tenker så konstant på mange rare ting nå. Flashback fra tidligere ulykkelige forelskelser i nære venner, og bla bla bla… Hva skal jeg gjøre???????

Å være ugjensidig forelsket og samtidlig så forbanna impulsiv som jeg er ikke bra. Gjør, sier og skriver så ofte så mye som jeg tenker. uten å tenke meg om…

Må seriøst være det mest rastløse og impulsive mennesket i verden. Kjenner ingen som handler så mye uten å rekke å tenke før jeg. Er ikke alltid bra å fortelle venner at du har følser for de, spessielt ikke når de er så nære venner… Da er det bedre å lide alene enn å risikere å dra de ned i gjørma. Faen ta meg… KILL ME PLEAAASSSSEEE!

7 kommentarer
    1. ooooffff 🙁 Du må ikke dømme deg selv så hardt…Du er jo bare et menneske tross alt…med følelser,tanker og behov…Det lar seg rett og slett ikke stoppe det..Tiligi deg selv for det..Det er naturlig..
      Ugjensidig forelskelse er skikkelig vondt!! Men en dag finner du nok lykken der også…Etter å ha prøvd og feila en del..Men før det skjer,er det en del pain og f skap! HAFF! stay strong! bedre tider kommer…garantert! 🙂

    2. Hvis du aldri har møtt vedkommende så kan du ikke si at du er forelsket i dem..
      Jeg forstår følelsen din, har hatt en lignende selv…
      Helt til jeg møtte vedkommende, og han var ikke som på internett.. just saying..

    3. Jeg veit akkurat hva du går igjennom. Jeg ble utrolig forelsket i ei jeg har snakket med på nettet en stund. Vi møttes og ble sammen, men hun gjorde det slutt et par uker senere.
      Forsatt sitter jeg med følelser for henne. Noe som går bare en vei, siden ikke hun har følelser for meg i det hele tatt =/
      Bare ikke gi opp. Kjærligheten kommer når man minst forventer det.

    4. huff…ikke bra… men hvis du alltid går utifra at det ikke vil fungere og tar sorgene på forskudd med de jentene du vil ha, da er det jo derfor du ender opp som ulykkelig. Tenk motsatt og det motsatte skjer.iallefall mer sansynlig

    5. hva skal en fyr som ikke har troa på kjærlighet med en kjæreste? Det eneste du ikke disser er vennskap, så kanskje du skulle holde deg til det? Just saying

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg