HEAVY HOBBY-HAPPINESS! :-)

Jippiaiai!
Da har jeg nettopp vært nede på posten og henta ei pakke igjen, til verdien av 1669,00 kroner.
Pakken bestilte jeg mandag, og inneholder både spill og film! 🙂

La oss ta en titt. Ja, vet at jeg er i gråsonen av å bli en kjedelig rosa-blogg for tiden…


Pakken får jeg åpnet den lizzzzzzoomm :-p


Tadda! Pakken er åpnet!


Alle 3 Gudfaren-filmene på Blu Ray!


Rec 2 på Blu Ray!


Johnny English på Blu Ray!


The Rocky Horror Picture Show på Blu Ray!


Fryktens sommer 1 på Blu Ray!


Fryktens sommer 2 på Blu Ray!


Paranormal Activity: Tokyo Nights på Blu Ray!


A Nightmare On Elm Street på Blu Ray! (Nyversionen)


South Park sesong 13 på dvd!


Og sist, men absolutt mest sannsynlig ikke minst: The Sims 3 på Play Station3! 🙂

Helt grei måte å starte dagen på, med å hente en så flott og fin pakke med totalt 10 ting i, som i dag. Men skal innrømme noe, kjenner at jeg er noe deprimert nå. Har vært det i flere timer, og vet ikke helt hvorfor. Er mest sannsynlig at jeg sårt savner noen å dele tid med… Men det skjer jo aldri, så er jo håpløst for meg å få meg nærme venner… Jaja, nå tror jeg at jeg skal ta meg en dusj, også spille litt 🙂 Skrekkfilmene sparer jeg til Halloween-helgen! 🙂 Altså i morgen eller søndag!

Ønsker alle en god og strålende fin fredag videre. Ta godt vare på dere selv! Og ikke gjør noe jeg ikke ville giddet!
Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Ja, her har du nok å bedrive tiden din med.. Men du, det er vanskelig å finne noen å dele tiden din med inne da.. Du må komme deg ut vøtt.. Eller altså du har jo nettdating da, forsøkt det kanskje? 😛 Eller du kan kjøpe en hund, det kan være no for deg! En liten bichon frisè eller no? Da drar du nok damer.. Eller menn… Trur du hadde kledd en hund.

    2. sersjantnilsen: Jepp, har nok å bedrive tid med her.
      Hehe, vet at jeg ikke finner folk her inne i hybelen akkurat. Når det gjelder bygda jeg bor i så har jeg faktisk gitt opp å finne flere venner. Er nok mest derfor jeg er så mye på nett, forsøker å knytte nye vennskap med folk via nettet, som jeg håper på å få møte i fremtiden.

      Dating er ikke noe for meg, satser bare på vennskap jeg, ikke forhold. Er dessverre ikke lov å ha dyr der jeg bor på hybelen nå. 🙁 Takk for kommentaren.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg