MIN DRØMME DØDE-GJENG!

Kom nettopp på at jeg vil prøve å skape noe nytt her på blogg.no! Faktisk!
Vi mennesker er så geniale til tider når det kommer til å dagdrømme, tenke randome tanker, og dikte opp.

Har nå lyst til å prøve å se for meg en hvordan jeg kunne tenkt meg at livet mitt skulle se ut, om jeg byttet ut 10 personer av forskjellige kategorier, med 10 døde mennesker, 10 døde KJENTE mennesker!

Her er min fantasi døde-gjeng i hverdagen:
Mamma: Amy Winehouse
Pappa: Harald Heide Steen Junior
Kontaktlærer/sjef: Arve Opsdahl
Nærmeste kollega: Charlie Chaplin
Bestevenn: Elvis Presley
Nabo: Michael Jackson
Kjæreste: Marilyn Monroe

Min stalker/forfulger: Bill Clinton
H*n som alltid plager meg: Jesus (det forbanna gjenferdet… plag heller de kristne, som du ikke kan plage!!!)

Kopier denne, og lag din liste over døde mennesker du kunne drømt inn i hverdagen din! 🙂
Legg gjerne igjen en kommentar når du har gjort det slik at jeg får se! 🙂

Vi blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg