RAPED AT HOME, BULLIED AT SCHOOL (SKREVET EN NY HISTORIE)

Dette er historien om Pia Charlotte.
Hun er bare 16 år gammel. Hun er helt alene i verden.
Faren hennes er hun livredd. Pia Charlotte bor i Norge, synes ikke hun lever i et godt land.

På skolen blir hun mobbet hver dag av de andre jentene, hun blir kalt for hore!
Hun er totalt utestengt, ingen vil snakke med Pia Charlotte! Alle hater henne. Det er det hun tror selv.

Hver gang hun kommer hjem blir hun tvunget ned i sin egen seng av sin egen far, som river av henne buksene og voldtar henne i 5-7 lange timer. Han presser henne inntil seg og tømmer sine sexuelle frustrasjoner inn i henne hver dag. Pia Charlotte har forsøkt å gjøre motstand en gang, det endte med at hun ble liggende på badegulvet to timer mens faren slo henne der han ville med buksebeltet sitt. Moren til Pia druknet seg selv i alkohol for 3 år siden. Hun orket ikke mer.

Helt alene i en verden så kaldt. Voldtatt hjemme av sin egen far hver eneste dag, mobbet og trakkasert på skolen av alle andre. Selv kontaktlæreren har kommet med en vits i klassen på hennes bekostning, lite visste han om at hun skulle ta det personlig, siden han egentlig bare er en uvitende person som egentlig ikke mener å såre noen, men som tror at alle syns han er morsom og kul.

Det er lørdag kveld. Alle er ute og koser seg med alle andre. Enten sitter de på pubben, eller så har de hjemme alene fester. Eller noe annet gøy, som Pia Charlotte ikke er velkommen til å delta i. Ingen liker Pia Charlotte. Det er sent. Det er midnatt. Pia Charlottes far har nettopp sovnet etter å styrtet den tiende flasken i huset. Først nå kan Pia Charlotte ta seg litt fri fra å være voldtektsoffer og mobbeoffer. Hun går alene gatelangs. Hun er helt alene. Ingen ser henne, hun er usynlig. Til og med de edrue politifolkene og vaktene som passer på byen ser henne ikke. Hun er helt usynlig nå. Nå er det til og med ingen som gidder å mobbe henne, eller å slå henne.

Hun finner en bro og setter seg under den. Hun er fortsatt alene, det eneste hun ser er en sort katt som har forstuet halen sin. Katten kommer bort til henne. Pia forbreder seg på å få juling. Katten ser henne i øynene, den verken knurrer eller kjefter. Faktisk virker den veldig rolig. Omsider får Pia øye på at katten i tillegg til en forstuet hale, også har et stygt sår bak det ene øret. Plutselig er det som om katten snakker til henne, og som hun forstår hva den sier. Katten forteller på sin måte at også den har blitt misshandlet hjemme, og nå blitt lagt i en eske for to uker siden. Forlatt for å dø, mens “familien” dro avgårde på ferie for å kose seg i Frankrike.

Katten kryper forsiktig ned i Pia Charlottes fang, og sovner helt fredlig, og Pia Charlotte med.
Den natten fant Pia Charlotte ut at hun er ikke helt alene, det fins alltid flere som lider samme skjebne. Og den natten tok hun også oppgjør. Dagen etterpå fikk hun nok selvtillitt til å anmelde faren til barneværnet og lever i dag sammen med en familie på 3 som elsker henne for alt i hele verden. Og katten, ja den ble også adobtert og er nå mer lykkelig enn noen gang! 🙂
(Skrevet av Aylar Von Kuklinski, 27. oktober 2011)

Vet at dette er litt random, men fikk bare lyst til å legge til denne i tillegg til den historien jeg har skrevet selv nå nettopp.

Håper dere liker historien jeg har skrevet nå. Og at den får folk til å tenke på det jeg vil folk skal tenke mer på. Ønsker alle en fisefin og god kveld videre! Ta godt vare på dere selv og de rundt dere! Ingen fortjener å føle seg utstøtt, være redd og lide!

Vi blogges!

12 kommentarer
    1. Jeg skal sove nu, men har satt innlegget ditt på FAVORITTER så jeg får lest det imorgen! Ble så nysgjerrig, særlig med tanke på at favorittbandet mitt ligger her!

    2. Trist historie 🙁
      Må nok si neitakk til den tatto’en, du :p
      Hu skal ALDRI få navnet sitt på min kropp, selv ikke ræva mi!
      Tror ikke jeg får kjeft av deg hvis jeg sier at jeg har lagt hat på den kvinnen,
      hadde hun ikke vært så blond, hadde jeg kanskje tatt til meg det hu skrev.
      Det mest IDIOTISKE er at folk er på hennes side.
      Det var nok heller ikke noe bombe at det innlegget på min blogg var til “verdens peneste blogger ever” cristina..

    3. Den sangen vekker mange gode minner. Storesøstra mi pleide å høre på den, og jeg med. Gjemte meg rundt hjørnet og lyttet med interesse. den sangen, og nemo av nightwhish blant annet kan jeg veldig godt. Fikk følelsen av deja vu her ja!
      Veldig trist historie, men det kunne ha vært sant også. Det er det verste! Jeg er også en liten Pia Chalotte, bare med ingen voldtekter. Og at folk fant på bedre å si enn “hore” for å si det sånn. Synd folk kan identifisere seg med denne historien i det hele tatt..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg