BEAR IN THE BIG BLUE HOUSE – GOODBYE (JEG SYNGER COVER)

Mm, eller altså sånn seriøst egentlig. At jeg er synger er vel å ta hardt i. For vil ikke kalle dette synging. Det blir akkurat som å si at Justin Bieber gjør verden til et mindre egoistisk sted, eller at dagens Vampyr-serier ikke er stereotypiske i det minste grann.

Jaja, jeg fremfører i hvertfall sangen som på norsk heter “Farvelsangen” som kommer fra barnetv-serien “Bjørnen i det blå huset” som blant annet har gått på Nrk1. Husker godt jeg likte denne som mindre, og vet dere hva. Faen, jeg gjør det enda. Og det er fordi jeg er så kul, og alle som ikke syns det, er bare en av mine missunelige tapere! 🙂 Lol at you bitches and fags! (dette er like rasistisk ment som at alle i Nord-Norge mener noe nedsettende om homofile ved å si “forbanna kuksuger”, altså ikke vondt ment)

Dere trenger ikke si hva dere syns. Men dere får lov, jeg skal ikke kutte fingrene av dere for det! Virkelig motherfuckinggeddon ikke! Syns det er kos med meldinger så lenge dere ikke syns at bloggen min er fin og spør om jeg kan kommentere tilbake. Jeg driter i livene og bloggene deres, jeg kommenterer kun de bloggene jeg liker, og ikke de som prøver å suge meg for å få noe tilbake!

Haha, nok et random innlegg fra meg!
Håper alle sammen har det bra, og får en knallkul kuk-torsdag!
Ta vare på dere selv analtilhengere og penisforlengere, samt alle dere andre skitstøvler som leser bloggen min nå. Vi er alle en kjempestor endetarm! 🙂 Du, meg, faren din, moren din, hunden din, katta di, og naboen din!

Vi blogges!

6 kommentarer
    1. Måtte le litt, takk for det. Selv har jeg aldri sett så mye på “Bjørnen i det blå huset”. Er noen år eldre enn deg så kanskje det har noe med det å gjøre, hvem vet? 🙂

    2. Flott blogg og sang 🙂 Har lest fast på bloggen din i ett par måneder nå å må bare innrømme at du er en stor del av grunnen til att jeg begynte å blogge selv, så du kan vel kalle meg en kjempe fan 😉 Fortsett d gode arbeide og håper det går bra med deg, du er ett flott menneske som trenger å møte flere fantastiske likesinnede mennesker og takk for att du fikk meg til å starte å blogge. Bloggen min er kanskje ikke den beste enda, men jobber med den og lærer litt hverdag;) Håper å få høre igjen fra deg og vær så snill å ta en titt på min blogg 😉
      Mvh Hilde 🙂 <3

    3. Alltid morsomt å lese bloggen din =) Liker veldig godt dine påfunn sånn som endetarmen greia. Hehe.
      Du får ha en knallkul kuk-torsdag du også 😉
      Klem =)

    4. Hilde: Oioioi. Det var veldig mye gode ord på en gang! Så kult å høre at du er stor fan “Hilde”, og at jeg er en av grunnene til at nettopp du begynte å blogge. Angrer ikke på at jeg fikk deg til det nei! 🙂 Så på bloggen din nettopp, og den var spessiell med et glimt i pungen 🙂 Like it!
      Ikke slutt å blogg, for da kommer jeg å roper i ørene dine!
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg