DAEVA TOLLNES – NEVER ANY GOOD

Sittet og grodd tankene mine inne hos en annens lille verden nå en stund. Nærmere konkret har jeg vært inne på bloggen til min kjære bloggvenn Daeva Tollnes! Og sangen ovenfor er faktisk ikke bare sunget av henne, men også skrevet også! Jeg slenger fra meg hatten som jeg ikke har og aldri har hatt, og gir meg over. Denne kvinnen er fantastisk, hun er deilig, hun er morsom, hun er klok og hun er hard! Hardere en hardt, og likevel virker hun så blid i alle videoene. Daeva Tollnes er herved kåret til verdens blideste og flotteste emo! 🙂 Liker ikke sette merkelapp på noen, og vil heller ikke gjøre det nå, men hvis det skulle gått ann, og hvis emo ikke var mer enn en musikksjanger, så har jeg stemplet Daeva som verdens blideste emojente! 🙂

Er nå litt uoriginal, og rapper et utrykk fra henne!
♥ Jeg er bloggforelsket! ♥

Besøk bloggen hennes ved å klikke mentalt eller elektrisk her!

Men faen søren, klokken er 04, legge seg kanskje? Eller være Daevas taper-slave i noen timer til på nettet?
Hm… Vanskelig valg!

Enyway, dere hører fra meg. Møtte bare tipse inn denne!
VI TIPSES OG BLOGGES!

6 kommentarer
    1. Haha, så jævla skjønt!!!!!!!!
      Jeg tar av meg trusen som jeg aldri heller har på meg og giver meg hen til deg. Du er så fantastisk!
      (Har ikke blitt kalt emo på noen ord, jeg likte måten du slang det inn der på, haha)
      Oooooogså annonsere på face igjen, muahahah

    2. Daeva Tollnes: Hehe, måtte bare legge ut denne sangen. Pleier å legge ut sanger en del, spessielt Manson. Og nå er mine tre største musikalske forbilder ganske enkelt deg, Marilyn Manson og Lady Gaga!

      Tusen takk for den usynlige trusa di! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg