FITTER ELSKER FITTER, KUK ELSKER KUK, FITTE ELSKER KUK OG OMVENDT!

Hei, vil bare fortelle dere noe som kanskje ikke allllleeeeee har skjønt enda.
Og beklager overskriften, litt unserious, men måtte bare suge dere til meg!

Menn liker menn, kvinner liker kvinner, menn liker kvinner og omvendt, og noen vil bare ha alle. Om to av samme kjønn liker hverandre, så kalles det å være homofil, og det er helt greit, og syns at homser er det beste som fins uansett om det er kvinner eller menn!

Legning er ikke bare sexuelt, men det gjelder også hvem du føler for og liker ellers. Så til heterofile sofarunkere og galningkyllinger som tror at homofile er bare ute etter sex! Lol at you!

Homofile er ikke mer nødvendigvis mer sexuelle enn heterofile eller noen som helst andre dyr i denne jungelen vi alle lever og herjer i. Det finnes kvinner som tenker mer enn gjennommsnittet på sex, som det fins menn, uansett om de liker motsatte kjønn, samme kjønn eller om de har tresleiv eller gulrot som største fetish!

Æehm, ja… Jeg er bifil og vil ha alle, men absolutt IKKE alle. Vil bare ha en person å dele livet med, gidder ikke deling å mas og sjas. Var nok deling, multiplikasjon, mas og sjas på skolen for min del! Lol at me!

Vel, ja. Nå skal jeg ta meg en runk, for det syns jeg er godt, og syns alle skulle gjort det før de legger seg. Da sover man bedre! Og det sier jeg ikke for jeg er bifil, men fordi jeg er et sexuelt glad menneske med behov akkurat som alle dere andre dyrene i hakkebakkeskogen!

Uansett hva du liker og missliker skal du DØØØØ! Så ikke gidd å hate eller elske de som ikke fortjener det. Du skal dø uansett, det skal alle de du aksepterer, forstår og ikke forstår også. Så køss deg selv på underarmen, klø deg litt på tarmen og ikke stress med å disse, selv om du må tisse 🙂

God natt, sleep tight everyone!
Love your hate, hate your love, and I like your balls, and I love your love, and hate your hate! Fate for your life, I love you to! Kisskiss, goodnight!

Vi blogges!

Ps: Æ syns at nuggati ser ut som bæsj, men smake gått for de! Hadd e hatt fordomma mot Nuggati, så hadd e fått ett dålar liv da e ikke vest ka e ikke skull få opplev! Æ itj du eni så spis en banan og hold fint kjeft!

12 kommentarer
    1. Åååå…. Jeg er lesbisk selv, men må innrømme jeg er helt bloggforelsket i deg nu kun pga dette innlegget. Du er vel den eneste biseksuelle personen som finnes (iallefall alene som jeg har hørt om) som ikke oppfører deg som en forpult fjortis når seksualitet dukker opp som tema. Så absolutt inspirerte du meg til å skrive om dette selv!!!!
      PS: Likte nugatti-bildene. Det var så random!
      Jeg onanerer selv hver eneste kveld før jeg legger meg, med mindre jeg får meg noe – da onanerer jeg bare to ganger dagen etter.

    2. SV; AAAAAAAA – JEG DIGGER DEG FOR FAEN!!!!!
      Tror du er den eneste i hele fuckings verdenen som er enig med meg der. Samme til deg, skjønne. Aldri slutt å blogge!! 😀

    3. SV; Haha, du får sagt det? Èn jeg kunne tenkt meg å ha på facebooken min er faktisk deg. Du virker så forferdelig kul og helt fantastisk!
      Jeg reklamerte faktisk for bloggen din på veggen min inatt. Synes dette innlegget var så bra at jeg ikke kunne la være. Og din blogg blir da den andre eller tredje bloggen jeg reklamerer for. Den eneste i en positiv forstand vel og merke! 😉

    4. Daeva Tollnes: Vet du hva, jeg tror faktisk vi har hatt hverandre på facebook. Men så slettet jeg kontoen min for over to uker siden. Gadd ikke mer av facebook, av flere årsaker. Men hvis du vil skjønne medskapning så kan du legge meg til på msn; [email protected]

      Sitter litt lost inne på youtubeprofilen din jeg nå og kommer meg IKKE UT DERFRA FOR HELVETE. Hehe, elsker videoene dine!

    5. Wohoo, Love is in the air… Jeg trukke du gidder å være så ekstrem når du får deg fast partner. Man blir rett og slett litt lei med tiden.. Eller etter du får barn.. Hold dere unna det.. Men serriøst dere, det ække vanlig å tilfredstille seg selv daglig ass….

    6. Haha, du er så herlig! Skjønte faktisk den nydelige metaforen i overskriften, og jeg sier meg enig med deg. Jeg er hetero selv, men har mange bifile(bl.a. min lillesøster) og homofile venner og har ingen problemer med dem. De er like gode venner nå som før jeg visste at de var bifile/homofile!
      Peace out! <3 ^^

    7. sersjantnilsen: Så du tror ikke jeg hadde giddet å være meg selv HVIS jeg hadde fått partner?

      Jo, er vanlig å tilfredstille seg daglig? Med mindre du ikke er munk/nonne så. Og hvorfor så nazi mot å få barn? Slapp av kjære søtnos, bare tuller med deg! Har ikke planer om å få unger, men hvor i helvete kom de barna fra? Hvor dukker de opp i dette bildet? 🙂

    8. Jeg bare tenker at du ville blitt litt lei etter å ha vært sammen med samme person i haugevis av år, og da er det ikke like spennende. Og selv om du fortsatt er en liten barnerumpe så vil du sikkert ha barn med tid og stunder…
      Hilsen nonna

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg