SCARY PARIS (GUMMI CANDY)

Da var dagen her omsider for lønning igjen og jeg har endelig fått fylt opp matskapet en smule igjen med variert og mer sunn mat. Det var på tide for har nesten holdt på å svime av de siste dagene, les mer om det her…

Vel var på Aunasenteret i dag og fikk handlet inn mat, men var også på Nille en tur og kjøpte en pose med Scary Paris – Gummi Candi. Halloweengodteri formet som forskjellige kroppsdeler som tenner, ører, føtter også videre! 🙂
Har dere smakt det? 🙂

Vet dere forresten hvilken dag det er i dag, ja det er dagen som sier at det er 7 dager igjen til 31. oktober, men i dag er det også 13 år siden første episode av Hotel Cæsar ble sendt på tv2 lørdag 24. oktober 1998. 🙂

Ser du på Hotel Cæsar, hva mener du om serien? Har du smakt “Scary Paris – Gummi candy”, og liker du det? Skal du feire Halloween?

Vi blogges!

8 kommentarer
    1. Ikke smakt, men de så gode ut =)
      Og takk for mange fine spørsmål. Og det gir meg varme alt det du skriver. Tusen takk =)
      Det tar nok litt tid før jeg svarer på spørsmålene, men kommer nok til å svare på den i løpet av uken eller helgen^^,

    2. That bitch ate my cookies?: Det med Hotel Cæsar er greit, og jeg skal heller ikke feire Halloween, i hvertfall ikke sosialt. Men skal se et par filmer den natta jeg bestilte fra cdon i natt. Har for stor sosial angst til å feire noe som helst med andre.

    3. Godteri <3
      Min msn er desverre ødelagt. Skikkelig teit, må bruke ebuddy og der funker det ikke å legge til noen. Iverfall ikke påmin bruker -.-
      Hotel Cæsar er dødsirriterende, fordi det er skikkelig teit og oppslukende. Ser ikke på det 🙂

    4. Skriver her også jeg..
      Tusen takk kjære vennen min..alltid gode ord fra deg..
      Og for omtanken din..det er godt å få omtanke fra andre selvom ikke alle vet hva de skal si, og det vet jeg alt om, ikke lett med ord når det gjelder døden..
      Glad i deg også og vet jeg har deg på andre siden.
      Masse klemmer fra megiver her også jeg…

    5. Daeva Tollnes: Visste ikke at du var ofte innom! Skulle fått sms hver gang noen var innom. Deave var innom bloggen din just nå! Ok, det hadde kanskje vært litt spam, men hadde vært så koselig å vite om alle som er innom, hvem alle er og hva har de lest også videre. Sorry at jeg ble random nå. Kjeder meg, også har jeg blitt hyper på Mansonstuff! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg