BIBELEN I FYR (VIDEO)

Mildt sagt elsker Marilyn Manson, og de klippene hvor han tenner fyr i den stygge Bibel-boka. Den onde boken som har gjort så mange tilbakestående, eller kristen om du vil. Den onde boka som skaper hat og fordommer mot homofile og så mange andre. BURN THE FUCKING BIBLE! HELL YEAH! 😀

Synd disse amatøropptakene fra publikums telefoner/kamera er i dårlig kvalittet. Finner for øyeblikket ikke noe bedre nå.

Hva er forresten forskjellen på en mentalt tilbakestående og en religiøs person? De mentalt tilbakestående får som regel mildere straff for sine grovere feilhandlinger, og kan ikke straffes like hardt 😛

Vi blogges, i mellomtiden skal jeg bare brenne en bibel eller to 🙂 Hehe! Kast kristendommen og religionen vekk! Vi trenger ikke slik søppel, det fins nok sykdommer og hat her i verden fra før, om ikke religion skal forferde verden enda mer enn det alerede har gjort!

10 kommentarer
    1. Kunne ikke vært mer enig! hater hele bibelen! syns hele religionen er bare no dritt! hvis det er noen som mobber meg på skolen så er det de kristene jævelene! respekterer ikke noen ting! “stikk og piss”
      kommer altid til og følge din blogg! du skriver hværtfall noe intresangt! og jeg syns du virker som en utrolig person! så stå på! =D

    2. Enig med det du sier der!
      jeg har aldri trodd på den relgionen i det hele tatt, syntes bare at bibelen var en jævla fantasifortelling for folk som har blitt hjernevaska av all den driten! synes du har en dritkul blogg forresten 🙂 synes det er kult at du skriver dine egen meninger om ting 🙂

    3. Jeg synes du formidler ditt budskap på en litt for drastisk måte her.
      Folk har vel forskjellig syn på kvistendommen, vel og merke, og det vet jeg.
      Men ikke alle kristne tenker og mener det samme, og vel, ikke alt i bibelen trenger nødvendigvis være noe man har noe i mot? Det står veldig mye i bibelen.
      Men jeg skal si meg enig i at de som er kristne som er i mot homofili og sex før ekteskap, det får være de sin greie, men synes godt de kan respektere de andre som faktisk ER homofil, eller faktisk HAR sex før ekteskap. Men de kristne er forskjellige, ikke alle tenker likt over saker og ting, finnes forskjellige synspunkter, så ikke alle mener dette.
      Mennesket er født med fri vilje – Det spiller en rolle hva man gjør ut av den viljen man har!

    4. Hva har religion noen gang gjort mot deg? Og vær så snill og ikke si du HATER hat og fordommer, det gir ikke engang mening og jeg bør ikke være nødt til å forklare deg hvorfor.

    5. ja.. ehh.. bloggen min er sletta skjønner du.. ehe.. (nettmobbing) uansett.. -_-” kommer altid til og følge bloggen din! 🙂

    6. til alle som diskuterer.. jeg vil bare avslutte dette..
      Han skriver bare om sin egen mening! og det er det som er så greit med norge.. fordi man kan si og mene det man vil.. foresten.. jeg syns det er drit kult at noen faktisk tørr og legge ut slike ting som dette!. så igjen.. takk til Fullstendigkaos.blogg.no <3 =D

    7. Oh hei ja 🙂 desverre så er det skjedd noe galt med msn’en min.. (fikser det nå) men uansett.. det er ikke for og være stygg.. men jeg får ikke lov til og snakke med folk jeg ikke kjenner.. greit med blogg.. men msn.. håper du skjønner 🙂 vil fortsette og kommentere på bloggen.. er det greit?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg