MED VOLD SKAL DET TAKES KRISTENLIV – DREP DE KRISTNE

TROLL – MED VOLD SKAL DET TAKES KRISTENLIV
Med vold ska vi ta dem
vårt hat skal de få føle
Kristenmann skal falle
og Satans trone atter reises

Med vold skal takes kristenliv…

Lyden av vold og drap svever igjennom den stjernefylte natten
trollets ondskap slippes atter løs på jorden.

Når endeløse horder av helvetesyngel farer i strid
skjelver selv solens gud, der han sitter på sin troner av løgner


TROLL – DREP DE KRISTNE


Bare lurer på, hva synes dere om disste to låtene? Skjønner at de mest tungt kristne missliker denne låten og tar den veldig bokstavelig. Men hva syns vi egentlig?

Jeg syns denne låten er kjempebra, ekte norsk rock på sitt beste! Og syns det skulle vært laget flere slike band og låter, ikke nødvendigvis “mot kristne”, men mot kristendommen og religion! Ting som gjør folk litt tilbakestående kort fortalt!

Jeg har ikke noe personlig i mot religiøse folk, en av mine dessidert beste venninner er religiøs og har gått Jahovas vitne, og jeg aksepterer henne kjempemasse for den hun er, og hun meg for den jeg er. Så, poenget er det går virkelig ann å høre på låter som “Drep de kristne” og “Med vold skal det takes kristenliv” som Troll har kompronert på 90-tallet, og faktisk også digge teksten i tillegg til at man ikke nødvendig vis tenker på å drepe de religiøse.

Personlig er jeg veldig for at alle bibler i verden godt kan brennes på bålet, og at religion generelt er blant de mest menneskefiendlige søppeltingene som mennesker har skapt for å skape seg makt og tjene penger på andres svakheter og mangel til å tenke selv, men jeg har ikke noe i mot de menneskene som er religiøse akkurat som jeg ikke har noe i mot de menneskene som går på dop og ødelegger seg på alkohol og det som verre er. Det er ikke menneskene jeg hater, det er alkoholen, dopet og religionen jeg ikke har mye til overs med og godt syns samfunnet kan brenne og kaste i helvete. Da hadde verden blitt et mer himmelsk og bedre sted for fremtidlige generasjoner!

Skyt debatt!
Vi blogges!

13 kommentarer
    1. Anonym: ikke for å fornærme noen, men kan ikke si at jeg har tapt noe. de vennene som jeg kaller venner har jeg fortsatt, og du har tydeligvis aldri vært en av de. måtte i såfall vært tidligere bloggvenn, og det telles ikke stort kjære søte deg. hehe

    2. Kristendommen er blant annet roten til alt vondt. Religion forøvrig er roten til alt vondt. Dette fjeler alt fra Islam til satanisme. En fin blogg med sterke meninger. Støtter ikke meningene, men er greit å få perspektiv på ting. 🙂

    3. Hehe for et innlegg:):)
      Ja ja men du kjenner meg… jeg tror jo på bibelen jeg og at denne verden med all sin ondskap snart skal bli borte.
      Og da kan vi leve i harmoni og glede uten satans påvirkning og ingen skal ha det vondt lenger:):)
      Masse gode klemmer til deg kjære vennen min:):)

    4. Arh.. eg føle meg en smule mobba.. ikke pga av dette jesus-innlegget. Men på grunn av at jeg som regelt pleie kommentera hyggelige og vennlige kommentarer, åsså svarer du alle utenom meg.. neineinei, har ikke tenkt å slutte å lese bloggen din! ;D bare slutte å kommentere den..

    5. Syns det er utroligt fint at vi har noe som heter religionsfrihet i norge… Og eg syns det er veldigt interessant å se andres perspektiv på forskjellige religioner.
      Og til deg som skriver 23.okt.2011 kl.16:38… Husk at hvitekrist inntok europa med drap og blod… Mange slekter ble utryddet fordi dei forsvarte sin egen tro, kan ikke for mitt bare skinn huske å ha lest at satanismen har gjort noe så ondt. Kunne definert satanismen og, men det er ikke et tema her… Og etter det som mange kristne sier… Tror du på gud, så må du også tro på satan.

    6. Tjommi: Helt enig Tjommi 🙂 Som jeg skrev på din blogg er det ikke mye som skiller religiøse fra mentalt tilbakestående. Kristendom og religion i seg selv er totalt skadelig for samfunnet. Se på noen kristne eksempler: Hitler, Anders Byhring!

      Nei, brenn bibelen. Kast religionen på dynga, og skap et bedre samfunn! 🙂

    7. Er ikke du reliligøs selv da? Er du ikke satanist med egen tro? Er ikke satanisme det samme som al annen reliogion?

    8. Teltes jeg ikke stort ? Neivel, takk skal du ha ! Hvis du trykker på “bildet” ved siden av ser du hvem jeg er skjønner du! Jeg har linket bare til bloggen fordi det var ikke meningen å være helt anonym. Sorry for at jeg trodde vi var ekte venner for noen år siden ,da -.-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg