50 spørsmål, 25+25 svar!

Vel, da har undertegnende nettopp funnet en grunn til å legge ut et blogginnlegg til denne tidlige søndagsmorgenen. Takket være Stinepollens blogg har jeg nå funnet 50 spørsmål, som jeg skal svare på. Har gjort lignende før, men disse spørsmålene er visst ikke de samme som jeg har gjort før. Så da er det bare å begynne!

1. Har du et mellomnavn?: Flatås
2. Hvilken tid på døgnet liker du best?: Natten, når det er mørkt!
3. Hvor liker du deg best?: Hjemme på hybelen, der har jeg det meste! 🙂
4. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme?: Er alltid alene hjemme 😛
5. Har noen av vennene dine sviktet deg før?: Ja, flere av de har visst seg til å være ikke til å stole på…
6. Hva er din formening om musikk?: Marilyn Manson is my only God!
7. Bryr du deg om hva andre synes om deg?: Så lenge jeg har noen venner, så gir jeg faen i resten av verden.
8. Høyrehendt eller venstrehendt?: Frøken høyre
9. Har du gjort noe bra ut av livet ditt?: Nei…
10. Hvor mange kjæledyr har du hatt?: To kaniner, og en kattunge
11. Hvor var ditt første kyss?: Hjemme hos ei venninne i fjor sommer…
12. Hva er dine kallenavn?: Aylar, Bassen og Storliboy… Lame!
13. Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?: Vennlighet, forståelse og ansiktsformen.
14. Er du deg selv mot andre?: Mot venner ja, foreldre; ikke hele tiden..
15. Hva er det koseligste du vet om?: Snakke med ei god venninne over msn (som jeg ikke har møtt face2face)

16. Hva får deg til å sove?
: Som regel må jeg slite meg ut, for at det i hele tatt skal være mulig å koble av.

(bilde tatt fra: alexliki.blogspot.com)

17. Sang som får deg til å smile?: Er ikke så lett for å smile lenger…
18. Sang som får deg til å gråte?: Er ikke så lett for å gråte til musikk heller..
19. Hva ville du gjort for søskene dine?: Hvis jeg dør først kan de sikkert få organene mine 😛
20. Liker du utseendet ditt?; Nei, og det har en god del mennesker skylden for…
21. Hva har du gjort som du angrer på?: Er spessielt ei jente og to voksne menn i Oppdal jeg angrer på at jeg har møtt….
22. Hvor mange puter har du i senga?: Ei om natta, fire om dagen (sovesofa)
23. Hva er din favoritt tv-serie?: Vampire Diaries, True Blood og Lost.
24. Hva gjør du før du sovner?:
Spiser, eller surfer på nettet.
25. Hvor føler du deg hjemme?:
På hybelen min der jeg bor (alene) 

26. Hva er din største drøm?:
Å bli kvitt ensomheten som tynger meg hver dag…

27. Er du “på g” med noen akkurat nå?: Se på meg, ingen vil ha meg!
28: Hvordan ser rommet ditt ut?: Noe gothisk og halloween-prydet.
29. Hvordan er din klesstil?: Mørk, “dyster”, rock`n roll!
30. Hva er dine største interesser?;
Vennskap, film og musikk.
31. Hva er typisk -din- humor?;
Den er mørk, liker å DISSE fæle ego-folk som Justin Bieber og Anna Anka!
32. Hvordan oppfører du deg når du liker noen?:
Veldig ydmyk…
33. Hva gjør du når du har kjærlighetssorg?:
Depper, og hender innimellom jeg tenker på å ta livet av meg… Noe jeg nesten har gjort spessielt i fjor, hadde det ikke vært for at noen “reddet meg”….
34. Hva er din yndlingssmak?:
Søt!
35. Hva er din yndlingslukt?:
Svette! Neida, æsj… Nei, vet ikke jeg…
36. Hvor ofte dusjer du?
: 3-4 ganger uka..
37. Mange eller få venner?: Alt for få, ingen i Oppdal nesten…
38. Kjenner vennene dine den virkelige deg?
Få som gjør det av de få jeg har.
39. Hva er ditt første minne?:
At en jævel på barnehagen prøvde å drepe meg med å kvele meg under snø og is.
40. Hvordan hilser du på folk?:
Sier enten “hei”, “morn” eller vinker.
41. Liker du å ta hevn på folk?:
Ja, er veldig hevngjerrig, og hater visst noen gjør noe over min grense!
42. Liker du å gå i bikini/badebukse?:
Ikke bikini kanskje? Badebukse er heller ikke helt meg, men…

43. Hva er den mest spilte sangen på pc’en din atm?:
Noe med Lady Gaga for øyeblikket, en eller annen remix sikkert.

(bilde tatt fra: simplyjess.com)

44. Er du ute etter et langvarig forhold eller bare one night stands?: Ikke one night-person. Liker ting som varer helst.
45. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med deg i grava?:
Ja, med god grunn. Mister alt hvis den kommer frem.
46. Føler du deg populær?:
Har aldri vært, kommer aldri til å bli. Nobody like a fool.
47. Føler du deg som en taper?:
Mm.. Føler meg som regel som det jeg er.
48. Hvordan parfyme bruker du?:
Ikke parfyme kanskje, men Axe…
49. Har du mange søsken?
2 yngre.
50. Liker du oppmerksomhet?: Varierer utifra humøret mitt. Men innimellom; veldig ja, og andre ganger, veldig nei…


Gjør det samme som meg og frøken Stine Pollen dere også! 🙂 It`s fun! Not really, men tidsfordrivende.

6 kommentarer
    1. Du må ikke være så kritisk til deg selv! Plutselig finner du noen du også! Man må bare prøve å være positiv. Jeg vet ikke så mye om deg, men det finnes alltid grunner til at vi står opp om morgenen 🙂

    2. Nå skal jeg ødelegge alt du har sakt 🙂 (Eller si min mening om 3 av svarene blir det vell.. :p)
      9. JO! du har gjordt noe godt ut av livet ditt, bloggingen så klart 🙂 (Sikker mye annent og, men jeg kjenner deg ikke desverre) Sjekker bloggen din mange ganger til dagen ihåp om at du har nytt innlegg 😀
      27. Jo, det finst faktisk jenter som følger bloggen din og som har lyst å komme i litt mer kontakt med deg men ikke klarer ELLER ikke vil få for sterke følelser fordi du bor landt borte. Dessuten så er du en veldig kjekk gutt, etter min mening.
      46. Eg syns du bør føle deg populær. For meg er du hvertfall VELDIG populær. Har skrøyda over deg og bloggen din til venniner på skolen, hehe 😀

    3. Jeg blir rett og slett deppa av å lese hvordan du ser på deg selv : UTSTRÅLING gutten min, det fanger oppmerksomheten til jentene 🙂 Vær glad i deg selv!

    4. ELISABETH: Ikke for å være enda litt mer nedsettende, men har sine grunner til at mitt selvbilde er noe svekket. Opplevd en del mobbing, trakkasering, og svik for å si det kort som gjør at jeg har litt mørkt syn på mye. Men prøver hver dag, det mener jeg virkelig. Takk Elizabeth for hyggelig kommentar. Skulle ønske slike mennesker som deg bodde nærmere jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg