CRISTINA WARDORF ER IKKE SØSTERA MI!

Det er meget mulig at noen blir sjokkert nå, men jeg er IKKE broren til Cristina Wardorf!
Altså ingen av oss er kjent for å være mennesker som folk misstenker for å ha veldig mye vett oppe i hode. Og vi snakker begge litt mot oss selv innimellom. Men jeg er IKKE pen! Og det er noe vi ikke har til felles.

Hun er pen, nei vent. Hun er ikke pen, hun er NORGES PENESTE BLOGGER? Aner du ikke hva jeg snakker om, eller vil du bli overbevist? Ja, her har du bevis, hun er jo rett og slett Norges peneste blogger, uten tvil! Klikk her og se selv!


(her var det meningen dere skulle sett meg, men da jeg tok bildet av meg selv nå nylig ble jeg automatisk redigert bort av kameraet så har virkelig ikke noe selvbilde lenger. hehe. Lol?)

Så til alle som vil bli like pen for henne. Du er ikke fin om du IKKE faker litt, du MÅ farge håret ditt, helst ha langt år. Finn fram lipglossen eller leppestiften, ta litt fettsuging der det synes mest, og etter en stund er det kanskje håp for deg også som ser ut som meg enten du er kvinne eller mann. Ligner du ikke barbie, så syns jeg synd på deg! Så hver så snill, se på Cristina Wardorf og LÆR! Alle som ikke gjør som henne og noen andre stortenkende mennesker med mye vett, syns jeg synd på. For det er de som er i ferd med å ta over verden, og vi andre bør jammen meg gjøre som dem, så vi ikke blir helt ute!

Skulle veldig gjerne lagt ut bilde av henne, men pcen min er dum og sier “søppelkurven er full”, tøm den først! Og jeg er litt treig så da får jeg bare la hver å gjøre det nå… Dessuten har jo hun sikkert beskyttet seg. Æehm, mot kopiering mener jeg 😉

Hun fortjener all oppmekrsomheten hun kan få, all pr er god pr! Håper hun klarer å ligge seg til topps så hun slipper å stresse på seg rynker og det som verre er. Det fortjener hun absolutt ikke.


(Denne tatoveringen er dessverre ikke ekte. Men akkurat som Cristina er jeg ikke sååå opptatt av at ting er ekte. Da jeg skulle ta denne “love CW” tattisen med sprittusj sa vedkommende som tegnet den at det finnes bare en plass å tegne den for at rett skal være rett. Ikke heeeelt sikker på hvorfor den måtte være med mitt lille asshole, men…)

Cristina, jeg elsker deg, seriøst. Du er best! Ja du er flottest, og hele verden ser opp til deg og Barbie! 🙂
Er utrolig sjalu bare av å se på deg, og kjæresten din. Han har god smak, og ønsker dere alt godt. Hater virkelig at du er så mye bedre enn meg og alle andre, skulle vært som deg, men en større del av hjernen min nekter meg… Dumme hjernen min…

Ønsker alle en god helg!

12 kommentarer

Siste innlegg