Just A Teen Bæver (Justin Bieber-jokes)


Alle barna likte Justin Bieber, unntatt Frode, han hadde vett i hodet.

Også kom julenissen på døra! – Er det noen snille barn her?
– Yes, me, me, me!, sa Justin Bieber.
– I said kids, not dolls!, sa julenissen.

Vet dere hvordan man redder en Justin Bieber-fan fra å dø?
Sorry, men har du noen gang sett noen blitt vekket fra de (mentalt) døde?

Hva kaller vi transvestitter for i 2011? Justin Bieber!
He look like a “boy”, sing like a girl!

Også var det alle barna som mistet sitt liv, da de fikk smittsomt Justin Bieber-hiv…

Vet dere hva som skiller Justin Bieber fra aids?
Aids kan kureres!

Dette er litt av MIN humor. La oss nå se på hva som er humoren til Justin Bieber-fans:
Alle barna sang som Justin Bieber, unntatt Per, han sang som Britney Spears.
(fra: bibses.blogg.no)

Ja, den var jo morsom. Hahahahahaha, ehm… Siden Gaddafi er død og drept nå. Kan jeg få komme med forslag til hvem som noen kan henrette som nestemann? 🙂 Er en nokså ung terrorist, med kun egoistiske baktanker. En ung terrorist som egentlig er ei jente forkledd som en “gutt”, en stor trussel for verdens fremtid. Ikke si at jeg ikke har advart verden hvis verdens undergang ankommer 2012. Justin Bieber er den skyldige for at verden har gått under i såfall! Lol!

Ønsker alle sammen en god fredag! 🙂

7 kommentarer
    1. Synest egentlig det er teit å rakke ned på Justin som dette, tro meg, jeg liker ikke Justin Bieber, men jeg mener ikke han burde henrettes fordiom. Om du ikke liker han kan du jo bare ikke mene at han burde dø. Og han er ikke en terrorist.

    2. DU!!??
      IKKE MOBB ANDRE NÅR DU IKKE VIL BLI MOBBET SELV..
      MOBB ANDRE SLIK SOM DU VILLE MOBBET DEG SELV -.-

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg