BETHER SOUND/BASS 2 MY COMPUTER :-D

Lyd for alle pengene! Neeeeei, for dere som har glodd på bloggen den siste uken så kan dere se at jeg har fått en del pakker, hehe. Ikke fått, men kjøpt. Man må jo kunne unne seg litt ekstra for pengene når man er så ensom heeeeeeele tiden som jeg er.

I dag har jeg oppgradert lyden til pcen min, mildt sagt. Hadde fra før av to enkle, småe høytalere, som nå er kraftig byttet ut.

Her er de gamle høytalerne som jeg skal kaste i løpet av dagen:

Jepp, triste greiene. Ikke akkurat store greie, ikke mye å skryte av.
Og heeeer, har dere de nye, her har dere oppgraderingen jeg fikk i dag:

(dette kalles nærmere bestemt for 1X500 MULTIMEDIA SPEAKER 2.1)

Syns i hvertfall at de første høgtalerne blekner noe voldsomt i forhånd! 😀
Tester ut de nye høytalerne nå, kunne gått enda lengre, men for faen, det er snakk om lyd til pcen, fins da grenser selv for meg! Ok, da jeg kunne godt dratt det enda litt lengre, men er jævlig fornøyd uansett jeg nå, jævlig fet bass er det på de også. Det var det ikke i hele tatt på de gamle!

Da skal jeg mest sannsynlig ut og kaste litt papp og søppel som nå rommer litt for stor plass i hybelen min, deretter få i meg noe mat, forså å ta meg en deilig, dusj. Og etter det igjen, enda mer “The vampire diaries”-maraton på Blu Ray! Mohaha! 🙂 Liver er hærlig for den som nesten aldri jobber, og slettes ikke går på skole lenger! 🙂 Æddabædda! 🙂

Ønsker alle en strålende torsdagsettermiddag videre. Ta godt vare på dere selv, og deres nærmeste og beste venner. Dere er flotte alle sammen, virkelig!

Vi blogges!

6 kommentarer
    1. Håhå skal ha skikkelig trøkk nå da vennen min:):)
      Masekosemoseklemmeklemme fra en hjernedød bestevenn akuratt nå..ikke mye i toppen akuratt nå nei…
      Bestisen min:):)
      Har du forresten sjekka mine?? Tror det er siste innlegget på “jeg er Mira”:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: tror jeg har det ja. de du har er vel ikke akkurat pc-høytalere? vist du sikter til de som er nesten like stor som deg selv?

      ikke kall deg selv hjernedød Mira, du er ikke det. da er i hvertfall jeg det.
      glad i deg også, kjempeglad i deg lillesøster og bestevenn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg