DAMON SALVATORE (THE VAMPIRE DIARES)

Seriøst! Jeg bare må få det ut! Sitter nå og ser på sesong 2 av “The vampire diares” på Blu Ray, og jeg bare må få sagt det. Damon Salvator (spilt av Ian Somerhalder) er seriøst noe av det deiligste og flotteste mannevesenet jeg har sett. Utrolig kjekk, fantastisk deilig kropp, hærlig ironi og veldig mannlig og forførende stemme! Im in love <3 🙂 Etter Marilyn Manson er denne kjekkasen den desidert peneste skapningen som finns! No kidding!

Er dere ikke enige? <3
Skal også innrømme at jeg er noe svak for “The vampire diares”-karakteren Elena Gilbert (og også Kathrine, dobbeltgjengeren til Elena), hun hadde også vært en perfekt kjæreste. God damn, er så mye vakre mennesker i verden. Fordelen med å være bifil er at man har mer å velge mellom, bakdelen er at man lettere kan bli fortvilt med tanke på at det er da mer man kan få lyst på, men ikke får…… Hm, nei, nå kan jeg ikke sløse mer tid på blogging. Skal se mer av “The vampire diares” nå, blir nok en del episoder i natt, spessielt så lenge han og hun fortsetter å være så utrolig pen!

En ting jeg ikke forstår. Jeg liker gutter og menn, men er noe jeg virkelig ikke skjønner. Hva i helvete er greia med Justin Bieber egentlig? Han fins ikke kjekk i hele tatt, heller patetisk, motbydelig, kvalm og JÆVLIG egoistisk? Kan noen henge han opp etter et tau for meg, da ville verden blitt et så mye bedre sted med en gang! Liker virkelig ikke slike søppelhuer som Bieber… Huff…. Det eneste han har er egoet sitt, ikke mer, han synger ikke pent en gang for helvete! Kvel fyren… Huff, blir så provosert av at så søppelaktige plastikkskaller som Bieber (og Anna Anka) viser seg så mye frem i verden, slike mennesker trenger verden virkelig ikke. Men deilige menn som Ian Somerhalder, Marilyn Manson (Brian Hugh Warner) og Alexander Skarsgård (True Blood), derimot! Wanna eat them, de er deilig de!

Ønsker alle en fin og god onsdagskveld.

Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Han er bare driiiiiit fin! 😀 Så jeg skjønner deg godt der. Bare han i seg selv er jo grunn nok til å se den serien 😛
      sv: Jeg spiser ikke mer enn det jeg må og i dag føler jeg at jeg har spist altfor mye! En toast, fem kyllingvinger, 0,4l brus, en liten pizzabit og en rusbrus… Vel… Spiste vel egentlig så mye bare fordi jeg var med noen fra skolen på Dolly i dag etter psykoen… Men du burde absolutt spise mer! 😉 Du kan ikke bli tynnere nå enn det du alt er 🙂 Du vet. Man blir jo glad i deg 🙂

    2. Helt ærlig: Tusen takk min gode venn. Du er virkelig også lett å bli glad i! 🙂 Syns fortsatt det er trist at du vil nekte deg å spise. Sett hvordan du ser ut på bloggen din i kveld, det bildet du la ut. Du er ikke stygg, ikke overhode. Syns det er trist at du sier slik om deg selv. Har selv ikke god selvtillitt, så vet hvordan det føles.

      Men vit, du er ikke stygg. Verken utapå eller på innsiden! Er du ikke overbevist enda så si fra, så skal jeg gni det inn for deg til du forstår hvor vakkert menneske du faktisk er! Skjønnhet er ikke nødvendighvis sminke og langt hår for å si det sånn.

    3. naaw 🙂 Du er god, du. Om vi sammenligner deg og meg. Så er jeg stygg i forhold. Eneste jeg faktisk er glad i er håret, øynene og pierciengen min. Og det sier vel litt? Selvtillitt vokser ikke på trær. Hadde den enda gjort det, ville mange av oss plukket akkurat så mye vi trengte og litt til.
      Jeg er enda ikke overbevist! Jeg driter i sminke sånn på sommerstid, men nå på vinterstid vil det bli mer sminke. Da er jeg nesten avhengig! Tro det eller ei! Not that kind of girl.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg