TALL + FARGE = LYKKE?

Må bare spørre. Sitter og venter på at middagen skal bli ferdig, og at Hotel Cæsar skal gå amok på tv-skjermen min om 20 minutter. Har dere noen favorittfarge og tall? Eller lykketall som noen kaller det.

Noen blir sikkert utrolig overasket og sjokkert nå, men mine to favorittfarger er sort og mørkt. Og de som sier at sort (eller hvitt) ikke er noen farge kan bare å skurra dassgulvet, for sort er like mye en farge som alt annet. Når det kommer til favorittall så kan jeg ikke si at jeg har noen spessielle tall jeg liker mer enn andre, eller som gir meg mer lykke. Men 6 er jo et flott tall spessielt tresifret.

Da er middagen klar, og her har dere et matestykke.

Hva blir en håndfull banan…

… + en boks spaghetti, pølser og saus (også kjent som….. *trommevirvel*….: SPAGHETTI À LA CAPRI)

Jo det er ganske enkelt
= den middagen jeg har laget til meg selv i dag!:

Hehe, ser ut som trynet på ei upult, stygg, gammel sossekjærring med pels klær og pelshale, og masse andre dyreplageri hengende rundt livet….

Men tilbake til det seriøse.
Er for tiden noe svimmel, kvalm, tappet for energi. Enda jeg nesten ikke gjør noe så føler jeg meg veldig sliten ofte… Så prøver nå altså å variere litt, og prøve å ha mest mulig i den maten jeg spiser. Når jeg først spiser, og det er så vidt to ganger om dagen; tidlig morgen + sen kveld (les natten som i 02/03-tiden).

Ønsker alle sammen en god kveld så fremt du ikke er rasist, har pels hjemme, sitter inne med terrorplaner mot noen/noe, og helst heller ikke mobber, baksnakker noen, eller at du er kristen :p hehe…

Vi blogges alle søte djevler!

5 kommentarer
    1. Er man ofte sliten og trøtt kan man mangle vitaminer eller jern. Jern pleier som regel å være grunnen. Og det hjelper og spise til faste tider og legge seg normalt =P
      Sier dette siden du klager veldig mye om at du er trøtt og sliten. Og det kommer bare ikke av depresjon. Jeg veit veldig godt akkurat det der!
      Jeg må skure dassgulvet! Svart er ikke farge, svart kommer av at det ikke er noe lys i et rom. Og hvit kommer av synlig lys som reflektere. Sånn at det er sagt =P
      Selv har jeg en del yndlingsfarger: svart, rød, mørke grønn, lilla, turkis osv XD
      Tallet må være 0 tror jeg. Liker også godt tallet 9 =P
      Ha en god kveld =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg