POSTDRAGENS GLEDESFLAMMER

First of all… Det går litt bedre med meg i dag, enn det gjorde i går. Så var det ute av verden.
Da tenker jeg å kjøre rett på dagens nyheter. Postdragen har vært her i dag, fikk to pakker. Den ene havnet i postkassen, den andre måtte jeg hente selv på postkontoret i Oppdal.

Starter med den pakken som jeg måtte hente jeg. Den var fra Dragens Hule, og inneholdt nye ting til hybelen som skaper mer død og trivelig stemning. 🙂

Her er innholdet i pakken min fra Dragens Hule:

Pyntepute (Victoria Francès)


Enda en Victoria Francès-pute. I tillegg til de som kom i dag, har jeg to til i sofaen min 🙂


Edderkopp med nett som jeg har festet på veggen 🙂


Og sist, og faktisk også minst; Victoria Francès penn og blyant <3


Ogsååååå, pakken fra cdon:-):

Marilyn Manson-cden “The high end of low”. Denne her HAR jeg egentlig lastet ned fra før fra Itunes-store. Men er noe helt spessielt med å ha coveret også! 🙂 Er blodfan, og kan godt bruke ekstra cash på denne mannen her <3


To cder, hvor det er 3 discer i begge to! “Marilyn Manson – The early years volume one”, og “Marilyn Manson – The early years volum two”.

I tillegg til disse cdene, var det også med en t-skjorte med Marilyn Manson. Men i og med at jeg faktisk har en helt likens t-skjorte fra før så gidder jeg ikke spamme blogg.no med enda et bilde av samme t-skjorta. Er rett og slett Marilyn Manson frelst! 🙂 Skal sies at det fortsatt er to produkter fra denne cdon-pakka som mangler, siden de manglet på lager. Og det er enda en Manson-cd, samt en dvd-dokumenter om Marilyn Manson. Fikk e-post i dag om at den cden ble sendt i dag så da får jeg sikkert den i morgen eller torsdag.

Sitter nå og depper for at jeg ikke har noe å se på mens jeg skal spise frokost. Har de siste dagene gått løs på tv-serien “Vampire diares” sesong 1, på Blu Ray, som jeg så ferdig i natt. Nå venter jeg på sesong 2 skal komme på Blu Ray i posten som jeg bestilte for to dager siden sammen med nye pc-høytalere 😉

Håper at alle sammen har det bra, og at alle får en riktig god og fin tirsdag, det fortjener dere så utrolig. Dere er så skammelig bra folk alle sammen. Ta godt vare på dere selv, og vennene deres som bør være verdt alt! Ikke undervurder vennene, ta dere tid til dem. Jobb og skole er ok, men vennenene deres fortjener også litt av tiden deres, hvis de virkelig er deres venner! 🙂

Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg