DREAM OF A LOVLY, MISSING BESTFRIEND… ZZZzzzZZzzzzZzz..

Kan dere kjenne det? Føler dere ikke lukten? Lukten av det nye som har begynt, og det gamle som nettopp tok slutt?
En ny uke har nettopp blitt født! Hallelujah!

Ja, og med det tenker jeg at setter en stopper der, hehe. Vel, det er altså mandag, jeg har nettopp våknet etter noen timer søvn, ikke mange, men vet at jeg har sovet fordi jeg faktisk husker å ha drømt i natt.. Drømte om den kvinnen jeg fremdeles er noe forelsket i, den kvinnen som jeg blant annet har slettet facebook-siden min på grunn av for snart to uker siden i håp om at jeg skal klare å kutte ut mest mulig ting som får meg til å tenke på henne. Og bare det å ha facebook-profil, var en av de tingene, hjelper lite å slette andre fra facebook, siden jeg alltid ender opp med å legge de til igjen, spessielt mennesker jeg har så sterke og knytta følser til.


Sitter i skrivende stund å hører på Lady Gaga-remixer fra Ipoden i håp om å distrahere hodet mitt mest mulig over på andre ting.

Vel, poenget er; Jeg har for en stund siden nå fjernet de bildene jeg hadde av henne på ipoden, slettet det ene bildet jeg hadde på mobilen, slettet meg selv fra facebook. Og heller ikke sett henne live på en god stund. Heller ikke sendt eller mottat sms eller noe. Har faktisk nesten ikke tenkt på henne overhode de siste dagene, og ikke noe stygt om henne, men det har faktisk vært mye lettere de siste dagene. Hun er et virkelig alright, rettferdig og en veldig, veldig god venn, men da jeg endte opp med å bli så forelsket i henne ble det veldig slitsomt og vanskelig for min del siden følelsene altså ikke var gjensidige på den måten. Hun er glad i meg som venn, men ikke forelsket som jeg fortsatt er i henne. Har jo fortalt henne det face2face… Men det har egentlig ikke noe med saken å gjøre.*

Saken er at jeg nettopp har våknet fordi jeg drømte noe så kort og enkelt som at jeg var kjemperaskt innom jobben hennes, med to tegninger i en pose som jeg hadde tegnet, hun ga meg en klem uten å spørre, også gikk jeg igjen med en gang. Veldig kort og enkelt med andre ord, og den knøttlille drømmen er nå årsaken til at jeg er oppe så tidlig. Det positive er at jeg skal på jobb 10.00 i dag, og hadde det ikke vært for denne drømmen hadde jeg sikkert ligget i sengen og gitt faen i å gå på jobb om noen timer…

Sitter i skrivende stund å distraherer tankene mine mest mulig med denne remix-versionen av “Lady Gaga – Boys, boys, boys”:

Vel, jeg lurer på en ting, hvor mange der ute er det som har måtte selv kutte kontakten med noen som faktisk var/er en veldig, veldig god venn, fordi at DU har hatt følser for han/henne, men da du snakket med vedkommende så var de ensidige, og det har gjort vennskapet litt vanskelig for din del når han/henne senere har forelsket seg i noen, men likevel selvsagt ønsker å være venn med deg fordi for han/henne har du alltid vært den BESTE VENNEN hun/han har hatt? Noe du selvfølgelig synes gjør saken enda verre, fordi du vet at du betydde mye for han/henne og føler at du nå har sviktet den det gjelder, og føler deg egoistisk, til tross for at du selv hadde det veldig vanskelig med tanke på disse følsene, noe vedkommende forsåvidt har hatt stor forståelse for, men at det likevel har vært vanskelig selv om vedkommende forstår?

Blæh, ble litt lange setninger nå, men håper i hvertfall 1 blogger/ikke-blogger der ute forstår hva jeg sikter til og mener.

3 kommentarer
    1. Jeg har ihvertfall vært igjennom det,og vil nok tro det er mange med oss. Syns du beskrev hvordan du føler det bra jeg 😉 Takk for venneforespørselen og takk for fine ord på en grå mandags morgen 🙂 ha en fin dag på jobb!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg