AMOK PÅ NILLE – IT`S HALLOWEEN!

Da har jeg pinade vært på Nille og gått dvergamok, altså litt amok, men ikke så mye som jeg kunne gjort, eller SKAL gjøre neste lønning igjen.
Det er snart Halloween, den 31. oktober braker helvete løs, og jeg skal ikke feire Halloween sosialt, men kommer garangtert til å skaffe meg flere skrekkfilmer jeg ikke har sett før på Blu Ray fra platekompaniet eller noe, også blir det rett og slett horrormaraton den natten! Hybelen min ser nesten ut som en Halloween-preget kirkegård året rundt, fordi jeg elsker død og fordrageligheter, men likevel selv om mange mener at stedet mitt er creepy nok fra før så måtte jeg på Nille i dag og fikse enda mer! 🙂


To blod”poser” med sugerør! 29.90, kr pr stk! 😀


Skjellet på gravkiste-pynt! 🙂


Denne var dessverre litt for liten til å ha på hode, men finner sikkert på noe jeg kan bruke den til. Klesplagg kan også brukes til pynt med litt oppfinnsomhet og kreativitet.


Skjelletlys! 😀 Weeee!


Æeh, enda et skjelletlys! 🙂


Edderkopp!!!! Denne har jeg hengt opp i taket, like ved de sorte gardinene mine!


Alt i alt endte kassalappen på 186.50, og det er da ikke så verst! 🙂

Ellers, venter jeg også en størrepakke fra Dragenshule igjen med enda mer, blant annet flere puter til sofaen min 🙂
Ønsker alle en fin og deilig lørdagskveld videre! Håper alle får det bra! Klem til alle som vil ha!
Vi blogges!

By the way; denne er litt kul:

9 kommentarer

Siste innlegg