SPRØYTEFLOTTE SKO/STØVLETTER!

Abrakadabra, Aylar Von Kuklinski har fått seg nye sko! Endelig! 🙂
For cirka 2 uker siden var jeg inne på den fasinerende, flotte og spessielle gothlignende nettbutikken Black Widow, for å bestille meg nye sko/støvletter for vinteren. I dag var de omsider ankommet, og jeg er ikke fornøyd, jeg er KJEMPEFORNØYD! Syns de nye skoene er så jævlig kule, og ikke minst behagelige å gå i, og varme! Spessielt det siste er veldig greit nå med tanke på vinteren i Oppdal som er like rundt hjørne. Sikkert uten snø, men som vanlig mer enn nok kulde!

Glemte jeg å nevne at de også er høye? For det er de, møtte tilfeldig på farsan utenfor Aunasenteret for litt siden, han hadde ikke sett så store sko før, og han er snart 50 og har sett det ene og det andre liksom! 🙂
Her kan dere se skoene mine, og vennligst ignorer de stygge, gråe buksene jeg har på meg for øyeblikket:

Er de ikke utrolig digge??????!!!! 😀 JO!
Vil dere vite om jeg nå vil savne de gamle laqoust skoa? Ikke faen om jeg kommer til å gjøre, bildet under sier vel mer enn tusen ord:

Ja, for å si det sånn, disse skoene er kastet nå som jeg har fått de nye.
Vil også vise en kul ting til i tillegg til de nye skoene/støvlettene, som forresten er unisex om noen lurer, er for både menn og kvinner. Vel, altså. I tillegg til skoene så har hun som er sjefen for Black Widow vært så søt å sende med en gratis sprøytepenn som jeg aldri i verden kommer til å kaste når blekket eventuelt skulle gå tomt for å si det slik. A4-ting er ment for søpla, IKKE slike ting! :-):

Jepp, dette er en penn! 🙂 Fikk med gratis, fra Lisa, sjefen for Black Widow sammen med skoene jeg ikke hadde kjøpt gratis for å si det sånn! 🙂 Vil ambefale og råde alle som ser etter nye sko, eller hårting for den saks skyld, til å klikke innom Black Widow.org, det er ikke farlig vet dere å ta en titt! Vil også tipse dere om bloggen til sjefen for nettbuttikken som dere kan besøke her!

Har dere bestilt noem fra Black Widow før? Og hva er deres meninger og erfaringer? Mitt første kjøp er først og frems i hvertfall kun positivt skal sies!

Ønsker alle sammen en strålende, sprøytegod og smågal, flott torsdag videre!
Vi blogges!

PS: Noen som husker skjelletet Elin Skillet Von Boner som jeg kjøpte på Domus-butikken i Oppdal for noen dager siden? Kjøpte jammenmei ett til i dag jeg! Koster bare 79 kroner, og dinglende skjelletter ved vinduet er fasinerende tilfredstillende å glo på om natta når man ligger under dem med litt lys igjen i rommet! Det andre skjelletet har jeg bestemt skal hete Gamle-Eirik Von Boner! Hvis noen lurte på det… Har egentlig litt vanskelig for å se på noen av de som menn, siden ingen av skjelletene har kuk, men det får da være en annen sak, lol.

5 kommentarer
    1. Hei kjære vennen min:)
      Så råkule de var:):) Skikkelig tøffe:) Er det ikke digg å få noe i posten som man har ventet på ??
      De må mange misunne deg:):) Gratulerer!!
      Masse masse gode klemmer fra Mirabestevennen din:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: jo, er alltid en fantastisk følelse å få ting i posten man har ventet på, enten det det ting man har bestilt, eller andre ting man har ventet på som brev fra en god venn foreksempel.

      venter fortsatt på to pakker, så glede-følsen av å vente på noe har jeg fortsatt. venter fortsatt på en pakke fra cdon til over 800 kroner med 6-7 Marilyn Manson-ting, og en pakke fra Dragenshule med en plyant, en penn, to sofapynteputer, og en edderkopp-pynte ting til å henge på vinduet eller en vegg eller noe 🙂 et sted der den SKAL SYNES for besøkende i hvertfall.

      men selv ikke når de to pakkene er kommet så har alt kommet av ting jeg venter på. venter fortsatt på den store Mira-kommer-på-besøk-pakken 🙂 Gleder meg så masse til å vise deg mitt lille sted 🙂 klem fra “lillebror” 🙂

    3. Ja du har litt av endel å glede deg til ser jeg:):)
      Skulle ønske jeg hadde noe å glede meg til, men for å være helt ærlig så går det litt for kjapt nedover for min del akuratt nå…bremser jeg ikke dette, vet jeg ærlig talt ikke hvordan dette ender…
      Men “Mira pakken” må jo komme en tur, det ble litt lettere når jeg leste dette:)
      Og se å kom deg på facebook igjen hehe:)
      Masse Mira klemmer til lillebror og en riktig god uke ønsker jeg deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg